ویزیت رایگان ۱۰۶۱ بیمار در منطقه سیل زده قلایی شهرستان سلسه

رئیس شبکه بهداشت و درمان سلسله، از ویزیت رایگان یک هزار و ۶۱ بیمار در منطقه سیل زده قلایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، جواد عموزاده، رئیس شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: یک هزار و ۶۱ بیمار در منطقه سیل زده قلایی این شهرستان ویزیت رایگان شدند.

عمو زاده اظهار داشت: برای ۱۷ مادر باردار نیز در این منطقه مراقبت‌های بارداری صورت گرفت و ۱۳۸ قوطی شیرخشک بین کودکان شیرخوار نیازمند به شیرخشک توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع ۳۵ بسته قرص کلر به منظور پیشگیری از شیوع بیماری‌های منتقله از طریق آب در بین روستا‌های فاقد ارتباط زمینی در قلایی، عنوان کرد: ۸۰ بسته قرص کلر و ۱۵۲ واکسن mr نیز در همین ایام سیلاب به روستا‌های پلدختر فرستاده شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان سلسله تصریح کرد: همچنین در طول این مدت ۲ هزار و ۲۲۹ مورد کلرسنجی و ۱۳۰ مورد نیز نمونه برداری میکروبی از آب‌های آشامیدنی روستا‌های تحت پوشش صورت گرفت.
عابدین گراوند، معاون سیاسی فرمانداری نیز، با اشاره به لزوم تامین سوخت جایگزین برای بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان برای مواقع بحرانی، اظهار داشت: دستگاه‌های خدمت رسان شهرستان باید به منظور آمادگی در هنگام بحران ها، رعایت پدافند غیرعامل را در دستور کار خود قرار دهند.
گراوند با تاکید بر لزوم جلوگیری از نگهداری دام زنده در شهر‌های الشتر و فیروزآباد از سوی شهرداری‌های این شهرها، خاطرنشان کرد: نگهداری دام زنده در شهر مشکلات زیست محیطی و بهداشتی بسیاری بهمراه دارد که شهرداری‌ها باید به شدت از این امر جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ ر

۱۰۶۱ بیمار در منطقه سیل زده قلایی ویزیت رایگان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.