کشف ۲۸ عدد شمش طلا و سکه های مسی قدیمی در فراهان

۲۸ عدد شمش طلا و سکه های مسی قدیمی در فراهان کشف شد.

کشف ۲۸ عدد شمش طلا و سکه های مسی قدیمی در فراهانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۲۸ عدد شمش طلا و سکه‌های مسی قدیمی به ارزش تقریبی این اشیا در حدود ۶ میلیارد ریال خبر داد.

سردار عزیزی افزود: این اشیا که به صورت قاچاق و غیر مجاز وارد کشور شده بود در عملیات پلیس شهرستان فراهان به دام پلیس افتاد.

وی اضافه کرد: در تداوم طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان فراهان در تحقیقاتی از جابجایی مقادیری اشیاء قدیمی توسط ۳ نفر مطلع شدند و برنامه ریزی عملیاتی لازم برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات پلیس، زمانی که این افراد با یک دستگاه خودروی سواری در حال جابجایی این اشیاء قدیمی بودند، در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان فراهان شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کردد: در بازرسی از خودروی این افراد تعداد یک عدد شمش طلا یک کیلوگرمی و ۲۷ عدد سکه مسی قدیمی که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال کشف شد و ۳ نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام / الف

کشف عتیقه های قاچاق در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.