فرمانده سپاه تربت جام اعلام کرد:

حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب، هدف سپاه پاسداران است

فرمانده سپاه پاسداران تربت جام گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) یک فرهنگ و هنراسلامی بود و هدف سپاه پاسداران حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ ابوطالب جوان فرمانده سپاه پاسداران تربت جام‌ درجمع روسای انجمن های فرهنگی و هنری با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز گفت: با هماهنگی بعمل آمده هزینه پذیرایی مجالس اعیاد شعبانیه در سه هئیت و مسجد به میزان ۳۰ میلیون تومان به سیل زدگان اختصاص یافت.

 

وی افزود: شهرستان تربت جام در عرصه هنری ظرفیت های نهفته فراوانی دارد که  با اتحاد ، همدلی و همبستگی  می توانیم عصر جدیدی را در تربت جام بوجود آوریم.

 

فرمانده سپاه پاسداران تربت جام ادامه داد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  بازوی توانمند انقلاب است  و  ما نیز از انجمن های فرهنگی وهنری درخواست مشارکت بیشتر در امورات مذهبی ‌، فرهنگی واجتماعی را داریم.

 

وی  به کسب تجربیات دفاع مقدس وسیل اخیر اشاره کرد  و افزود :  ما در دوران  دفاع مقدس مقابل ابرقدرتها ایستادیم و تجربه کسب کردیم اما درسیل اخیر تجربه نداشتیم و اکنون تجربیات زیادی آموختیم که باید آمادگی داشته باشیم وبرای مقابله با بحرانها باید زیر ساخت ها را فراهم کنیم.

 

انتهای پیام // ز.ج

 

شهرستان تربت جام در عرصه های هنری ظرفیت های نهفته فراوانی دارد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.