عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

در واکنش به اقدام ترامپ از سپاه بیش از پیش حمایت خواهیم کرد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی قراردادن سپاه جزء گروه‌های تروریستی را محکوم می‌کند و قطعا مصوباتی برای حمایت از سپاه خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین مقصودی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در واکنش به اقدام ضد ایرانی آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران جزء گروه‌های تروریستی گفت: مجلس شورای اسلامی این اقدام را محکوم می‌کند و قطعا مصوباتی خواهیم داشت که به صورت عملیاتی و اجرایی مانند افزایش اعتبار مالی سپاه علاوه بر آن‌ها پیش از این به تصویب رسید، از آن‌ها حمایت شود.

وی  با بیان اینکه امروز همه مسئولان نظام و حتی فرماندهان ارتش نیز باید به صورت عملی از سپاه حمایت کنند، تصریح کرد: سپاه در جریان سیلاب‌های اخیر بسیار پررنگ حاضر شد و به مردم مناطق سیل زده کمک کرد لذا بیش از پیش در دل ملت ایران جای گرفت.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا تا کنون بیش از ۲۶۰ طرح علیه ایران به تصویب رسانده است، یادآور شد: چنانچه مقام معظم رهبری تأکید کردند باید به ندای ولای لبیک بگوییم و با همکاری دولت طرح و لوایحی را آماده کنیم تا اگر این اظهارنظر ترامپ در کنگره آمریکا نیز به تصویب رسید، اقدام عملی خود را آغاز کنیم.

مقصودی افزود: اگر سپاه نبود کشور نبود و این نیرو چنانچه در جنگ نظامی حضور داشت در جنگ‌های دیگر شامل اقتصادی و فرهنگی نیز حاضر شد و در کنار مردم بود و امروز نیز در جریان بلایای طبیعی با قوت در کنار ملت ایران ایستاده است.

وی در رابطه با اقدام ترامپ اظهار داشت: این اقدام باعث شد کسانی که منتقد سپاه بوده و از آن فاصله داشتند از هر جریان سیاسی دوباره به دامن سپاه باز گردند و همدلی جدیدی میان مسئولان و مردم ایجاد شود لذا ما از سپاه حمایت می‌کنیم که از بدنه مردم بوده و مردم نیز از بدنه سپاه هستند.
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه در پی اقدام ترامپ حتی فرماندهان نظامی آمریکا و وزیر دفاع این کشور نیز ابراز نگرانی شدید کردند،گفت: این موضوع نشان دهنده عملکرد نابخردانه و عجولانه ترامپ بود ضمن اینکه انتخاب این روز یعنی روز پاسدار برای این اقدام نیز بیانگر مغرضانه بودن آن است.

انتهای پیام//آ. ح
 

آمریکا تا کنون بیش از ۲۶۰ طرح علیه ایران به تصویب رسانده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.