امیر حاتمی:

تحریم‌های آمریکا به همدلی بیشتر مردم و مسئولان منجر می‌شود

وزیر دفاع گفت: این اقدام سخیف نه تنها به جایی نمی‌رسد بلکه آثاری جز منسجم‌تر و همدل شدن ملت و مسئولان ایران در پی نخواهد داشت

تحریم‌های آمریکا به همدلی بیشتر مردم و مسئولان منجر می‌شودبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خانه ملت، امیر سرتیپ امیرحاتمی در حاشیه نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران یک لشکر مخلص الهی هستند و مانند دو برادر شاید دو نوع لباس متفاوت بپوشند، اما یک لشکر بوده و در یک صف هستند و آمریکا با این نوع کار‌های احمقانه نمی‌تواند تفاوتی بین آن‌ها ایجاد کند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی، افزود: نمایندگان مجلس امروز به عنوان عصاره ملت از طرف همه مردم لباس پاسداران عزیز انقلاب اسلامی را بر تن کردند، همه این لباس را پوشیدیم که بگوییم همه پاسدار جمهوری اسلامی، حافظ انقلاب اسلامی و نگهبان تمامیت ارضی و استقلال کشور هستیم و در مقابل دشمن همه در یک صف واحد قرار داریم.

وی گفت: اقدام آمریکا آنچنان سخیف، پیش پا افتاده و از بنیه ضعیف حقوقی و قانونی برخوردار بود که بعید می‌دانیم در دنیا از این تصمیم ضعیف حمایت شود، همانطور که کار‌های گذشته آمریکا مانند انتقال پایتخت به بیت‌المقدس و جولان‌هایی از این دست مورد مخالفت عموم جهانیان قرار گرفت، این موضوع هم مورد مخالفت قرار می‌گیرد.

امیر حاتمی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به عنوان نیروی رسمی نظامی دارای سابقه درخشان در دفاع است، مردمی‌ترین نیروی مسلح است و یقینا مورد مخالفت همه آزادگان جهان قرار می‌گیرد.

وی گفت: آمریکا اقدام غیرقانونی و غیرحقوقی و بدون سابقه انجام داده است، این اقدام نه تنها به جایی نمی‌رسد بلکه آثاری جز منسجم‌تر و همدل شدن ملت و مسئولان ایران در پی نخواهد داشت، همانگونه که امروز در مجلس شاهد این همدلی بودیم.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ضمن تشکر و تقدیر به جهت همدلی همه نمایندگان و همه مراجع و ارکان جمهوری اسلامی، افزود: رئیس‌محترم جمهوری امروز صحبت‌های دقیقی در این خصوص داشت، شورای امنیت ملی هم تصمیم مقتدارنه و سریع را در این خصوص اتخاذ کرد، لذا این موضوع موجب همدلی بیشتر مردم و مسئولان انقلاب اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار