استاندار خراسان رضوی؛

ارسال بیش از هزار تن کالای ضروری به مناطق سیل زده کشور

استاندار خراسان رضوی گفت: تاکنون اقلام غذایی، بهداشتی و امدادی به میزان یک هزار و صد تن در قالب ۱۵۱ کامیون به مناطق سیل زده کل کشور ارسال شده است.

ارسال بیش از هزار تن کالای ضروری به مناطق سیل زده کشوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی با اشاره به کمک‌های ارسالی به مناطق سیل زده طی دو هفته اخیر گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام گرفته تاکنون اقلام و کمک‌های غذایی، بهداشتی و سایر اقلام امدادی به میزان هزار و صد تن در قالب ۱۵۱ کامیون به مناطق سیل زده کل کشور ارسال شده که از این میزان ۸۹۳ تن در قالب ۱۲۳ کامیون مربوط به استان گلستان است.

وی با بیان اینکه از ابتدای وقوع سیل تاکنون ۵۱۵ نیروی عملیاتی از استان به مناطق سیل زده گلستان اعزام شده اند، تصریح کرد: از این تعداد اکنون ۲۶۲ نفر در منطقه مستقر هستند.

استاندار خراسان رضوی گفت: سه فروند بالگرد و ۱۳۱ دستگاه انواع ماشین آلات و تجهیزات شامل ۳۲ دستگاه ماشین آلات سنگین، ۵۳ دستگاه ماشین آلات سبک و ۴۶ دستگاه تجهیزات به مناطق سیل زده گلستان ارسال شده است.

رزم حسینی افزود: گروه پیشرو استان متشکل از نمایندگان استانداری، جمعیت هلال احمر، راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و شهرداری مشهد به همراه نمایندگان قرارگاه شمال شرق ارتش و سپاه امام رضا (ع)، شنبه هفته جاری به گلستان عزیمت کرده و در استانداری این استان مستقر شده اند.

وی تصریح کرد: براساس مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و در راستای اهداف انسان دوستانه جمعیت هلال احمر، ستاد‌های جمع آوری کمک‌های مردمی با همکاری کمیته حضرت امام خمینی (ره)، بهزیستی و بسیج و مشارکت ویژه شهرداری مشهد در سطح شهر مشهد برپا شده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق ایستگاه‌های برپا شده در سطح شهر و مراکز کمیته امداد و هلال احمر در سطح شهرستان‌ها کمک‌های خود را به هموطنان سیل زده اهداء کنند.

رزم حسینی افزود: به منظور بازدید میدانی و هماهنگی بیشتر با استاندار گلستان، امروز سه شنبه به اتفاق جمعی از مدیران دستگاه‌های عملیاتی و فرماندهان نظامی و انتظامی به این منطقه سفر خواهیم کرد.

انتهای پیام//ف. ش
 

استاندار خراسان رضوی عازم گلستان می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار