شهردار اردبیل:

رودخانه گلمغان اردبیل ساماندهی می‌شود

شهردار اردبیل از آغاز عملیات بازگشایی و ساماندهی رودخانه گلمغان و تداوم عملیات لایروبی در مناطق پنج گانه اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان، شهردار اردبیل در جلسه ستاد بحران شهرداری اردبیل افزود: طی مصوبه جلسه ستاد بحران شهرداری اردبیل مقرر شد بستر و حریم رودخانه گلمغان ساماندهی شده و عملیات لایروبی در مناطق پنج گانه تداوم داشته باشد.

وی هدف اصلی از ساماندهی رودخانه گلمغان را کاهش احتمال بحران‌ها و هر گونه آسیب در هنگام سیل و بارش باران عنوان کرد و یادآور شد: ساخت و ساز‌های غیر مجازی نیز که در اطراف رودخانه انجام شده بود، تصرف و بازگشایی می‌شود.

شهردار اردبیل از جمله فعالیت‌های این نهاد در محله گلمغان مرکز استان را شامل بازگشایی مسیر رودخانه و پیشگیری از سیلاب و قرار دادن سد بند در کنار رود خانه بازگشایی راه عموقین دانست.

لطف‌اللهیان با تاکید بر ضرورت ساماندهی و اجرای سازه‌های حفاظتی رودخانه گلمغان وبالیقلو چای یادآور شد: با توجه به بارش‌های اخیر در سطح شهر‌های کشور، با تشکیل جلسات ستاد بحران شهرداری اردبیل در روز‌های گذشته و اخذ تصمیمات لازم به اجرای تدابیر مطمئن پرداختیم که از جمله آن می‌توان به انجام فعالیت‌های لازم در محدوده رودخانه بالیقلوچای اشاره کرد.

انتهای پیام/ح

ضرورت ساماندهی رودخانه گلمغان اردبیل

برچسب ها: رودخانه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار