پرداخت تسهیلات دولت به سیل زدگان در شیراز

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس گفت: دولت ۵ میلیارد تومان تسهیلات به سیل زدگان شیراز پرداخت کرد.

پرداخت تسهیلات دولت به سیل زدگان در شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ساسان تاجگردون رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس گفت:  پس از وقوع سیل در شیراز، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ، وزیر اطلاعات و وزیر بهداشت به شیراز سفر کردند و از نزدیک خسارت‌های سیل مورد ارزیابی قرار دادند که با مشخص شدن میزان خسارت‌های وارده با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ۵ میلیارد تومان به خزانه معین استان فارس واریز شد تا امکان پرداخت خسارت‌های ناشی از سیل به حادثه دیدگان فراهم شود.

وی بیان کرد: ششم فروردین ماه امسال پس از واریز ۵ میلیارد تومان به عنوان تنخواه برای پرداخت خسارت‌های ناشی از سیل به حادثه دیدگان، با حضور نمایندگان این سازمان در فرمانداری شیراز خسارت‌های وارد شده به افراد به صورت نقدی به آن‌ ها پرداخت شد.

تاجگردون افزود:  برآورد‌های انجام شده خسارت‌هایی که دولت باید برای خانه‌های آسیب دیده، اماکن عمومی و کشاورزی پرداخت کند مشخص شده و پس از تایید نهاد‌های مرتبط این اعتبارات نیز پرداخت می‌شود که اعتبار ۵ میلیارد تومانی اختصاص یافته تنها برای جبران خسارت مصدومان در سیل اخیر است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس اظهار کرد: تنخواهی که در استان فارس به صورت ویژه پرداخت شد پاسخگوی نیاز استان برای رفع مشکل حادثه دیدگان سیل بود که علاوه بر این تسهیلات، خدمات بیمه‌ای نیز بخش دیگری از خسارت را پرداخت می‌کند.

گفتنی است، بارش شدید باران در روز‌های پنجم و ششم فروردین منجر به وقوع سیل در مناطقی از شهر شیراز شد، که سیل دروازه قرآن ۲۱ کشته، ۱۰۷ مصدوم و خسارت مادی بسیاری نیز به خودرو‌های در حال عبور وارد کرد.

انتهای پیام/ت

پرداخت تسهیلات ۵ میلیاردی دولت به سیل زدگان در شیراز

برچسب ها: برنامه ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.