لیگ برتر انگلیس

پیروزی پر گل چلسی مقابل یاران جهانبخش/بازگشت سیتی به صدر و جشن تاتنهام در افتتاحیه ورزشگاه جدید

در چارچوب دیدار‌های معوقه از لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه چهارشنبه شب، سه دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیدارهای معوقه از لیگ برتر انگلیس، از ساعت 23 و 15 دقیقه چهارشنبه شب، سه دیدار همزمان برگزار شد که تیم های مطرح چلسی، منچسترسیتی و تاتنهام حریفان خود را شکست دادند.

تیم چلسی در ورزشگاه استمفوردبریچ شهر لندن به مصاف تیم براتون رفت که در پایان با سه گل مهمان خود را شکست داد. اولیویه ژیرو دقیقه 38، ادن هازارد دقیقه 60 و لوفتوس چیک دقیقه 63 گلزنان آبی های لندن در این مسابقه بودند. علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی برایتون در این مسابقه در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقیقه 75 جای خود را برناردو هم تیمی برزیلی خود داد.

چلسی با این پیروزی 63 امتیازی شد و به رتبه پنجم صعود کرد و جای یونایتد را گرفت. یاران جهانبخش نیز با 33 امتیاز در رتبه پانزدهم هستند.

در مسابقه دیگر ، تیم منچسترسیتی با دو گل تیم کاردیف را از پیش رو برداشت تا با 80 امتیاز دوباره صدر جدول را از لیورپول پس بگیرد.  کوین دی بروینه دقیقه شش و لروی سانه دقیقه 44 گلزنان سیتیزن ها در این مسابقه بودند.

همچنین تیم تاتنهام در نخستین مسابقه در ورزشگاه جدیدشان (ورزشگاه تاتنهام هاتسپر لندن) با دو گل مهمانش کریستال پالاس را با شکست بدرقه کرد. سون هیونگ مین دقیقه 55 و کریستین اریکسن دقیقه 80 گلزنان تاتنهام بودند.  شاگردان پوچتینو با این برد 64 امتیازی شدند و به رتبه سوم صعود کردند.


بیشتر بخوانید:

بی تفاوتی سرمربی آبی پوشان نسبت به آینده تیم لیگ برتری

نگاهی به آمار و ارقام سرخابی‌ها پیش از بازی جام حذفی

درخواست سر مربی آبی ها از هافبک مطرح برای تمدید قرارداد


انتهای پیام/

نتایج مسابقه لیگ جزیره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار