رابطه اروه رنار و مراکشی‌ها شکر آب شد/ پای یک پیشنهاد در میان است!

رابطه اروه رنار سر مربی فرانسوی تیم ملی فوتبال مراکش با ورزشی‌های این کشور شکر آب شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های اخیر انتقادات فراوانی از اروه رنار سر مربی فرانسوی تیم ملی فوتبال مراکش شده است و برخی رسانه‌ها و مسئولان فوتبال این کشور از بی تفاوتی رنار در اعلام اسامی تیم ملی فوتبال این کشور اظهار ناراحتی کردند و معتقدند که این سر مربی انگیزه لازم را برای ماندن در مراکش ندارد و این در حالی است که او پیشنهادات زیادی در پیش روی دارد و شاید این پیشنهادات باعث شده او در روز‌های اخیر انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت در مراکش نداشته باشد.

اروه رنار سر مربی فرانسوی مراکش یکی از گزینه‌های تیم ملی فوتبال کشورمان است و امکان حضور او در کشورمان وجود دارد، اما او تا پایان بازی‌های مراکش در آفریقا در این تیم می‌ماند.

 

یک رسانه مراکشی با نزدیک شدن به رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا و حضور تیم ملی مراکش در این مسابقات به انتقاد از عملکرد اروه رنار در این تیم پرداخت. این رسانه مراکشی نوشت: رنار هنوز هم به یک جمع بندی کامل در مورد لیست نه ایی بازیک نان حاضر در‌تر کیب رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا ۲۰۱۹ نرسیده است و بهتر است هرچه سریع‌تر تصمیم خود را در مورد این اتفاق بگیرد.

با توجه به اینکه مدافع چپ تیم یعنی اشرف حکیمی مصدوم شده است، رنار باید با آنالیز دقیق تری به دنبال جانشین وی بگردد. کادرفنی تیم نیز به علت تعلل رنار دچار سردرگمی شده اند. البته داشتن پیشنهاداتی از کشور‌های مختلف به رنار تا حدودی هوش و حواس وس را از جام ملت‌های آفریقا دور کرده که همین موضوع می‌تواند به تیم ما آسیب زیادی وارد کند.


بیشتر بخوانید:

آرژانتین ۱ - ونزوئلا ۳/ شکست آلبی سلسته در شب بازگشت مسی

کی‌روش: کلمبیا را قهرمان کوپا آمریکا می‌کنم/ هنوز وقت نکرده‌ام با بازیکنان به طور جدی صحبت کنم

اولین نظرسنجی کلمبیایی‌ها درباره عملکرد کی روش + لینک


انتهای پیام/

سردرگمی رنار در تیم ملی مراکش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار