اجرای طرح جمع آوری ماهی‌ها و سبزه‌های نوروزی در تبریز

مدیرعامل سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری از جمع آوری ماهی‌ها و سبزه‌های نوروزی شهروندان در روز طبیعت توسط سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری و واحد‌های تابعه در مناطق خبر داد.

اجرای طرح جمع آوری ماهی‌ها و سبزه‌های نوروزی در پارک‌های سطح شهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علی مدبر مدیرعامل سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری دراستان در تشریح این خبر گفت: طبق اعلام مدیرکل دامپزشکی استان رهاسازی ماهی‌های قرمز در آب‌های جاری و رودخانه ها، موجب مشکلات زیست محیطی برای آبزیان موجود در آن محیط‌ها می‌شود.
وی افزود: ازطرفی، سبزه‌های نوروزی که در سطح شهر یا طبیعت دور و اطراف رها می‌شوند، همه ساله خسارت‌های های جبران ناپذیری به محیط زیست وارد می‌کنند و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری نیز سعی دارد با اجرای طرحی یکپارچه، گامی در راستای پیشگیری از این خسارت‌ها و حفظ فضا‌های سبز شهری بردارد.
وی افزود: با توجه به در پیش بودن سیزدهم فروردین و روز طبیعت، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری با ابلاغ طرح جمع آوری ماهی‌ها و سبزه‌های نوروزی به مدیران فضای سبز مناطق دهگانه آنان را موظف نموده که با استقرار در یکی از پارک‌های منطقه استحفاظی خود، نسبت به جمع آوری ماهی‌ها و سبزه‌های نوروزی اقدام کنند.
مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، اظهار داشت: امیدواریم شهروندان محترم نیزضمن رعایت اصول حفاغظت از محیط زیست شهری، با عوامل اجرای این طرح همکاری کرده و در حفظ فضا‌های سبز شهری و محیط زیست، مشارکت کنند.


بر اساس این طرح، مدیریت فضای سبز هر منطقه از مناطق دهگانه شهرداری تبریز، با انتخاب یکی از پارک‌های در حوزه خود و نصب بنر، نسبت به دریافت سبزه‌ها و ماهی‌های نوروزی شهروندان اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

اجرای طرح جمع آوری ماهی‌ها و سبزه‌های نوروزی در پارک‌های سطح شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار