رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با نخست‌وزیر کانادا فشار به ایران را خواستار شد

رئوون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا، ضمن تمجید از اقدامات اتاوا علیه ایران، فشار هماهنگ بین‌المللی به ایران را خواستار شد.

رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با نخست‌وزیر کانادا فشار به ایران را خواستار شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الگماینر، رئوون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در دیدار با جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا، ضمن تمجید از اقدامات اتاوا علیه ایران، فشار هماهنگ بین‌المللی به ایران را خواستار شد.

ریولین که در قدس اشغالی با ترودو صحبت می‌کرد، مدعی شد ایران در حال رهبری ایجاد یک محور شیعی در ایران، سوریه، لبنان و یمن است و اقداماتش در حال تشدید تنش‌های سنی-شیعی است.

وی افزود این امر می‌تواند به تشدید تنش در منطقه منجر شده و کل جهان را تهدید کند. جهان نمی‌تواند اجازه چنین کاری را به ایران بدهد. تنها راه توقف طرح‌های ایران، فشار هماهنگ بین‌المللی و هر کجا که لازم بود، اقدام نظامی هدفمند است.

ریولین در این دیدار همچنین از تصمیم چند سال قبل کانادا برای قطع روابط دیپلماتیک با ایران و همچنین قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، تمجید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
بدبخت نفس های آخرته
آخرین اخبار