جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

اعزام کرایس وینچ‌دار‌های سنگین به مناطق سیل زده استان لرستان/ آمادگی ارتش جهت استقرار مردم در پادگان‌ها

امیر سرتیپ نعمتی گفت: نفربر‌های آبی خاکی ارتش بارگیری شده اند تا در هر نقطه مورد نیاز ستاد بحران به مناطق اعزام شوند.

اعزام کرایس وینچ‌دار‌های سنگین به مناطق سیل زده استان لرستان/ آمادگی ارتش جهت استقرار مردم در پادگان‌هاامیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اقدامات امدادی ارتش در مناطق سیل زده لرستان با بیان اینکه در چند نقطه استان مشکل اساسی داشتیم، اظهار کرد: در شهرستان نورآباد لرستان که دچار آبگرفتگی شده بود بلافاصله از استان کرمانشاه ۲ نفربر آبی خاکی و چند خودروی کرایس وینچ دار سنگین به منطقه ارسال کردیم و همچنان کمک رسانی‌ها ادامه دارد.

وی به آبگرفتگی در شهرستان دورود لرستان اشاره کرد و گفت: در شهرستان دورود ماشین‌های سنگین مهندسی اعم از لودر بلدوزر، گریدر و کمپرسی مشغول به ساخت سیل بند هستند تا آب وارد شهر نشود.

امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه ۲ روستا در شهرستان بروجرد در معرض سیل قرار داشتند، افزود: خوشبختانه به دلیل وجود گروه سنگین مهندسی رزمی ارتش در آن منطقه و ساخت سیل بند‌های به موقع، مشکلی وجود ندارد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ۳ دستگاه نفربر آبی خاکی از تهران به استان لرستان اعزام کردیم، یادآور شد: این نفربر‌ها در شهرستان بروجرد حضور دارند و در صورت نیاز به مناطق سیل زده استان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ خودرو در خرم آباد لرستان مشکل داشتند، ادامه داد:
بلافاصله فرمانده لشکر خرم آباد این خودرو‌ها را به پادگان ارتش جهت سرویس‌های اولیه و پذیرایی از سرنشینان آن‌ها هدایت و پس از رفع مشکلات خودورها، هموطنان به مسیرشان ادامه دادند.

وی با بیان اینکه مشکلی در استقرار مردم سیل زده استان نداریم، اظهار کرد: ما در استان چند پادگان داریم و امروز حدود ۴۰۰ نفر از مسافرین که دچار مشکل شده بودند پس از پذیرایی، استراحت و رفع مشکلات به مسیر شان ادامه دادند.

امیر سرتیپ نعمتی با تاکید بر اینکه پادگان‌های ارتش در استان لرستان آماده استقرار مردم سیل زده و پذیرایی از آن‌ها است، افزود: درب پادگان‌های ارتش به روی مردم شریف استان باز بوده و در صورت نیاز، به مردم شریف لرستان خدمات می‌دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نفربر‌های آبی خاکی ارتش آماده و بارگیری شده اند تا در هر نقطه‌ای که ستاد بحران نیاز داشته باشد به مناطق اعزام شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار