کاهش سرقت در شهرستان مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کاهش ۱۳ درصدی سرقت در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان در جلسه کمسیون مبارزه با سرقت، گفت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروز تا کنون سرقت در مقایسه با مدت مشابه پارسال به میزان ۱۳ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۹ روزه، سرقت اماکن خصوصی ۲۵ درصد و سرقت موتورسیکلت ۱۰۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد، تصریح کرد: در این ایام مجموع سرقت‌ها به میزان ۱۳ درصد کاهش و کشف سرقت‌ها نیز ۸۰۰ درصد افزایش داشته است.

زراعتیان به افزایش کشفیات مواد مخدر هم اشاره کرد و گفت: کشف انواع مواد مخدر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر هم در این ایام با افزایش چشمگیری روبرو بوده است.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت هدفمند کردن واحد‌های گشت، حضور پر رنگ ماموران به ویژه در مناطق گردشگری، تفریحی و مسافر پذیر، فعال نمودن گشت‌های شبانه، بکار گیری تمامی امکانات و توانمندی‌های پلیس، اجرای طرح‌های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی به ویژه طرح جمع آوری معتادان متجاهر و انتقال آن‌ها به کمپ‌های ترک اعتیاد، تلاش شبانه روزی کارکنان و مشارکت همگانی مردم در تولید امنیت را از جمله دلایل کاهش سرقت و افزایش کشفیات عناون کرد.

گفتنی است، جلسات قرارگاه مبارزه با سرقت همه روزه با هدف تجزیه و تحلیل جرائم در اول وقت اداری در ایستگاه‌های نوروزی پلیس برگزار و راهکار‌های اساسی در راستای پیشگیری و کاهش جرائم و افزایش کشفیات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/چ

سرقت در شهرستان مرودشت

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار