تست رانندگی آتشنشانان در آمریکا +فیلم

رانندگان آتش نشان برای گزینش در مراکز آتشنشانی آمریکا باید تست رانندگی ویژه‌ای را پشت سر بگذارند.

تست رانندگی آتشنشانان در آمریکا + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک شغل راننده آتشنشان نیز یکی از مشاغل سخت و بسیار خطرناک بشمار می‌رود که افراد برای گزینش باید تست‌های ویژه را پشت سر بگذارند.

برای مثال افراد متقاضی برای گزینش شغل راننده آتشنشان در مراکز آتشنشانی نیویورک آمریکا باید تست رانندگی ویژه‌ای را پشت سر بگذارند. پارک دوبله تنها یکی از این تست است که در طی دو هفته آموزش به رانندگان آموزش داده می‌شود. پس از قبولی در تست رانندگی ویژه آتشنشانان و دریافت گواهینامه مخصوص افراد برگزیده قادر به رانندگی با کامیون‌های آتشنشانی ۴۲ فوتی در سطح شهر خواهند بود.

این تست‌ها شامل سخنرانی، آزمون نوشتاری و آزمون شبیه ساز رانندگی واقعیت مجازی است که رانندگی در صورتی که بتوانند آن را با موفقیت پشت سر بگذارند در پشت فرمان ماشین‌های آتشنشانی واقعی قرار می‌گیرند. در مراحل اولیه رانندگان باید مهارت رانندگی حرکت به جلو در  بین دو لاین از مخروطه‌های ترافیکی را فرا بگیرند. سپس آن‌ها باید حرکت رو به عقب ( دنده عقب) را بین همین مخروطه های ترافیکی انجام دهند. 

در ادامه رانندگان باید حرکت میان بشکه‌های ترافیکی را بدون آنکه به آن‌ها برخورد کنند را فرا بگیرند و در ادامه بین آن‌ها رو به عقب حرکت کنند. (قادر باشند با دنده عقب نیز بین آن‌ها حرکت کنند). سپس رانندگان باید مهارت پارک دوبله را که مهارت بسیار مهمی برای افراد متقاضی شغل آتشنشانی در شهر است فرا بگیرند.

در ادامه ویدئویی از مراحل تست رانندگی متقاضیان شغل رانندگی آتشنشان در شهر نیویورک را مشاهده خواهید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۶:۲۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
آتش نشان ها تو رانندگی هم خیلیییییی حرفه ایی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۱۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۸
تا بحال خارج نرفتم // ولی یه رفیق دارم 15 روز رفته ترکیه // اون میگفت خارجیها یه اخلاق بدی دارند