جابجایی بیش از ۱۰ هزار مسافر نوروزی در ملایر

رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی (۲۵ اسفند) تا پایان روز هشتم فروردین ماه ۱۰ هزار و ۷۵۶ مسافر در این شهرستان جابجا شدند.

جابجایی بیش از ۱۰ هزار مسافر نوروزی در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیداسماعیل صفوی زاده، رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر اظهار داشت: در این مدت تعداد ۱۰ هزار و ۳۵ سفر از مبدا ملایر به نقاط مختلف کشور انجام شد.

وی افزود: مسافران نوروزی در مدت یاد شده به مقصد‌های تهران، اصفهان، کرج، همدان، نهاوند، تویسرکان، اهواز و سایر نقاط سفر کردند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر ادامه داد: روزانه تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس نسبت به جابجایی مسافران اقدام می‌کنند.

صفوی زاده همچنین به فعالیت ۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس و ۶۰ دستگاه سواری در مسیر‌های همدان، تویسرکان و نهاوند و حدود ۷۰ دستگاه مینی بوس و سواری در محور‌های شهری و روستایی در دیگر پایانه‌های ملایر برای جابجایی مسافران نوروزی اشاره کرد.

وی ادامه داد: هفت مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در محور‌های ارتباطی ملایر و مرکز معاینه فنی سنگین به صورت شبانه روزی در این شهرستان فعال و مشغول ارایه خدمات به مسافران است.

صفوی زاده با بیان اینکه ۶۴ نیروی راهداری در پنج راهدارخانه ملایر مستقر هستند گفت: همزمان با ریزش برف، بارش باران و کولاک در گردنه‌های ملایر، با تلاش راهداران تمامی محور‌های ملایر باز و تردد در جریان بود.

وی افزود: راهداران با ۴۲ دستگاه کار برفروبی و بازگشایی مسیر‌ها را انجام دادند و با آغاز موج دوم بارش‌ها آمادگی کامل را در محور‌های ارتباطی ملایر وجود دارد.

انتهای پیام/د

بیش از ۱۰ هزار مسافر نوروزی در ملایر جابجا شدند

برچسب ها: نوروز98 ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.