انتقاد از سیاست‌های جنگ‌طلبانه پمپئو در جلسه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا

مخالفان سیاست‌های جنگ‌طلبانه پمپئو با حضور در جلسه استماع کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، اعتراض خود را به این سیاست‌ها نشان دادند.

انتقاد از سیاست‌های پمپئو در جلسه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مخالفان سیاست‌های جنگ‌طلبانه مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، با حضور در جلسه استماع کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان این کشور، اعتراض خود را به سیاست‌های خارجی دولت دونالد ترامپ و شخص مایک پمپئو به نمایش گذاشتند.

قبل از آنکه مایک پمپئو صحبت‌های خود در این کمیته را آغاز کند، عده‌ای از معترضان کاغذ نوشته‌هایی با مضامین اعتراض به سیاست خارجی دولت آمریکا در دست داشتند و در پشت سر پمپئو نشسته بودند.

بر روی یکی از این کاغذ‌ها عبارت «یک دیپلمات واقعی می‌خواهیم» درج شده بود. بر روی کاغذ دیگری عبارت «پمپئو، دست نشانده پنتاگون» درج شده بود. «از دیپلماسی حمایت کنید، نه از جنگ» عنوان کاغذ نوشته دیگری در پشت سر مایک پمپئو بود.

کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا برای بررسی بودجه پیشنهادی وزرات خارجه آمریکا برای سال ۲۰۲۰ از مایک پمپئو دعوت کرد تا با حضور وی، این بودجه پیشنهادی را بررسی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار