هاشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عملکرد اقتصادی دولت نسبت به دولت قبلی خوب بود اما مطلوب نه

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: عملکرد اقتصادی دولت روحانی نسبت به دولت قبلی خوب اما مطلوب نبود.

عملکرد اقتصادی دولت نسبت به دولت قبلی خوب بود اما مطلوب نهمحمد هاشمی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد عملکرد اقتصادی دولت در سال ۹۷ گفت: عملکرد دولت در این زمینه در سال ۹۷، ۹۶، ریشه درگذشته دارد، اگر بخواهیم بررسی کنیم باید از سال ۸۴ ببینیم، تغییراتی که در بحث مدیریت اجرایی و تولید بود را مورد بررسی قرار دهیم.

وی ادامه داد: رشد اقتصاد در سال ۹۱، ۹۲؛ ۵/۵- بوده، یعنی نه تنها رشد نداشتیم بلکه حرکت منفی هم بوده، اما دولت با برنامه ریزی که داشت توانست جهت رشد را تغییر دهد و از حالت منفی به مثبت برساند.

هاشمی در مورد خوب یا بد بودن عملکرد دولت گفت: عملکرد دولت با توجه به آنچه که تحویل گرفته، خوب بوده نه اینکه مطلوب باشد، کشور نیاز به سرمایه و اشتغال دارد، اما اگر بخواهیم این دولت را با دولت‌های نهم و دهم مقایسه کنیم، عملکرد دولت آقای روحانی خیلی خوب بوده است.

وی در پایان در خصوص تحقق حمایت از تولید داخلی گفت: آمار و ارقامی که از مراکز تولیدی توسط صدا و سیما پخش می‌شود ملاک باشد، تحقق این شعار خوب بوده، اما بنده در دولت نیستم و واقعیت را نمی‌دانم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۱ فروردين ۱۳۹۸
برای کسانی که شکمشان سیر است و از گرسنه خبر ندارند باید این دولت خوب باشد
-
احمد
۱۱:۳۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
مردم که دیه نمیتونن نان وپیاز بخورن
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۰۹:۵۷ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
از نظر اقتصادی که فشار بر مردم داشته در این دولت مردم رضایت چندانی از این دولت نداشته اند 90درصد از عملکرد ناراضی هستند در اقتصاد. هر روز یک مشکل داریم یک روز دلار یک روز خودرو یک روز لاستیک یک روز گوشت یک روز مرغ یک روز تخم مرغ یک روز پیاز
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۹:۴۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
این دولت؟؟؟
خوب؟/
آخرین اخبار