گفتگوی سرلشكر جعفری با بومیان منطقه خواجه‌نفس گمیشان +فیلم

ویدئویی از گفتگوی سرلشكر جعفری با بومیان منطقه خواجه‌نفس گمیشان، از مناطق سیل زده گلستان را مشاهده می کنید.

گفتگوی سرلشكر جعفری با بومیان منطقه خواجه‌نفس گمیشان +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح روز گذشته سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  از مناطق سیل‌زده استان گلستان بازدید کرد و از نزدیک روند امدادرسانی به مردم سیل زده استان گلستان را بررسی کرد. 

پس از بازدید هوایی و زمینی سردار جعفری  از شهر سیل زده آق قلا و مناطق پیرامونی آن در جلسه سرلشکر جعفری با فرماندار، شهردار وسایر مسئولان شهر آق قلا تصمیم گرفته شد که کانال های خروج آب از شهر با به کارگیری همه راههای ممکن 10 متر تعریض شوند. فرمانده کل سپاه همچنین از بیمارستان فوق تخصصی سیار نیروی زمینی سپاه مستقر در آق قلا بازدید و با بیماران و مصدومین گفت و گو کرد.

حضور سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در مناطق سیل زده و امدادرسانی به آن ها با واکنش های مثبت بسیاری در فضای مجازی و رسانه ها همراه شد. همچنین سردار جعفری با حضور در جمع مردم خواجه نفس گمیشان به صحبت ها و درد دل های این مردم رنج کشیده گوش کرد و به گفتگو با آنان پرداخت. در ادامه ویدئویی از گفتگوی سرلشكر جعفری با بومیان منطقه خواجه‌نفس گمیشان, از مناطق سیل زده گلستان را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیل ، سردارجعفری ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
درود خدا بر سپاه همیشه قهرمان اسلام وایران
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۴:۲۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۸
وقتی ی مقامی میاد توی مردم هم دل میشه چقد قشنگه . صداقت و همدلی همون وحدتی هست که پیامبر گرانقدر اسلام آرزو داشت برای مسلمین
آخرین اخبار