بازدید ۳۸۰ هزار گردشگر از همدان

فرماندار همدان گفت: بر اساس آمارها تاکنون ۳۸۰ هزار مسافر در نوروز امسال از همدان بازدید کرده اند.

بازدید ۳۸۰ هزار گردشگر از همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،افشاری ، فرماندار همدان از استقرار  ۱۰۳ هزار نفر هم در مراکز اقامتی این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود با توجه به کاهش بارش های جوی در چند روز آینده تعداد سفرها در دور دوم تعطیلات نوروزی افزایش یابد.

استاندارهمدان در بازدید از ستاد سفر های نوروزی استان گفت: بارش های جوی در چند روز گذشته باعث شد تا مسافران در جاده ها و اسکان های موقت دچار مشکل شوند که با مدیریت بحران ما توانستیم تمام جاده های استان را باز نگه داریم و برخی ازمسافران را در پایگاه ها و مساجد اسکان دهیم.

استاندار همدان هم از آمادگی همه دستگاههای خدمات رسان برای ارائه خدمت در مواقع بحران خبر داد.

آقای شاهرخی ، با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم برای ورود گردشگران به استان همدان مهیا شده است گفت : در شهر همدان ظرفیت اقامت برای ۵۰ هزار نفر پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: روند خدمات درمانی به بیماران مطلوب است و آمار تصادفات هم در استان روند کاهشی نشان می دهد.

استاندار همدان امروز همچنین در بازدید ازقرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان هم دو کار محوری در سال جدید را تحقق شعار تولید ملی و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: برنامه های راهبردی استان که در راستای برنامه ششم توسعه کشوراست را با هدف حمایت از تولید ملی و سرمایه گذاران  داخلی  اجرا می کنیم.

وی خواستار برگزاری انتخاباتی قانونمند ، سالم و پرشور شد و گفت: ما برای دستیابی به اهداف نظام باید همیشه هوشیار و در صحنه باشیم.

انتهای پیام/ا

بازدید ۳۸۰ هزار گردشگر از همدان

برچسب ها: نوروز98 ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.