سردار جوانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دولت با اصلاح رویکرد‌ها و حمایت از صنایع به تولید ملی رونق دهد

معاون سیاسی سپاه گفت: رونق تولید راهبرد اصلی برای حل مشکلات اقتصادی کشور است.

شعار سال یک راهبرد اساسی برای گره گشایی از مشکلات اقتصادی استسردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر انقلاب اظهار کرد: شعار امسال یک راهبرد اساسی برای گره گشایی از مشکلات اقتصادی است.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه برای عبور از مشکلات اقتصادی باید راهبرد‌های ویژه ای اتخاذ کرد، ادامه داد: مهمترین راهبرد برای عبور از مشکلات اقتصادی، رونق تولید در داخل کشور است.

سردار جوانی با تاکید بر اینکه رونق تولید راهبرد اصلی برای حل مشکلات اقتصادی است، خاطر نشان کرد: با رونق تولید، فضای کسب و کار بهبود پیدا کرده و اشتغال ایجاد می‌شود. همچنین با رونق تولید وابستگی به خارج کمتر شده و صادرات را نیز به همراه خواهد داشت. همچنین از طریق صادرات غیرنفتی می‌توانیم ارز مورد نیاز کشور را تامین کرده و وابستگی  به نفت کاهش پیدا کند.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به نقش مسئولان در حمایت از تولید ملی و شعار سال افزود: امروزها دولت می‌تواند از طریق اتخاذ سیاست‌های صحیح، تامین تسهیلات لازم برای تولید کنندگان، اصلاح رویکرد‌ها و حمایت از صنایع در بخش‌های مختلف به تولید ملی رونق بخشد.

معاون سیاسی سپاه در ادامه با اشاره به نقش مردم و صاحبان سرمایه گفت: مردم باید از کالای ایرانی حمایت کنند و ما نسبت به گذشته شاهد یک تحول در نگاه‌ها بوده ایم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم در هر زمینه‌ای به دنبال کالای ایرانی باشند؛ چرا که موجب اشتیاق تولید کننده و بالا رفتن کیفیت محصولات و رقابت مثبت در بازار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار