سردار سپهر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تهدیدات و تحریم‌های دشمن تاثیری بر عزم ملت ایران ندارد/ آینده‌ای روشن در انتظار ماست

جانشین سازمان بسیج گفت:آینده‌ای بسیار روشن و پربار در انتظارمان بوده و دشمن در حال عقب‌نشینی است.

تهدیدات و تحریم‌های دشمن تاثیری بر عزم ملت ایران ندارد/ آینده‌ای روشن در انتظار ماستسردار سرتیپ محمد حسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص بیانات مقام معظم رهبری درمورد بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: نگاه راهبردی و عمیق مقام معظم رهبری در ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی نیازمند تبیین نخبگان، خواص، دانشگاهیان و حوزویان است که به ابعاد فرمایشات ایشان در بیانیه گام دوم بپردازند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ضرورت دارد هر یک از بخش‌های حکومتی و حاکمیتی با مراجعه به بیانیه گام دوم نگاه و رفتار خود را تنظیم کرده و نقشه‌های راه مورد نیازشان را یافته و عملیاتی کنند.

سردار سپهر با بیان اینکه ما تئوری‌ها و ایده‌های لازم را داریم، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشاتشان در مناسبت‌های مختلف مسائل راهبردی را بیان فرمودند و امروز زمان عمل، اقدام و اجرای تکالیف و وظایف دستگاه‌ها و نهاد‌ها و همه قوا است. امیدواریم در ۴۰ سالگی دوم انقلاب شاهد پویایی، بالندگی و اقدامات بسیار خوبی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی با انسجام ملت و وحدت و همبستگی سه قوه حل خواهد شد، گفت: قطعا به قله‌های بزرگ تعالی، معیشتی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی و دفاعی بیشتری خواهیم رسید و استحکام و اقتدار نظام و شکست دشمنان در منطقه موجب عصبانیت دشمنان از ملت ایران شده است.

سردار سپهر درباره پیام نوروزی مقام معظم رهبری اظهار کرد: تکلیف بزرگی بر مسئولین و مردم و آحاد و خاص وجود دارد. امید، نشاط، آینده بسیار روشن و پرباری در انتظارمان بوده و دشمن در حال عقب‌نشینی است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تهدیدات و تحریم‌های دشمن تاثیری بر عزم ملت ایران ندارد، تصریح کرد: امروز وحدت و انسجام ملی در خصوص رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی، رفع مشکلات تولیدی، رفع مشکلات صنایع و کارخانجات ایرانی با تبیین و تعیین راه‌ها و نقشه‌های برون رفت از این مشکلات توسط سه قوه، یکی از مسائلی است که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری باید به آن توجه به و برنامه ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه حفظ وحدت و انسجام و جلوگیری از یاس و ناامیدی در جوانان یکی از مسائلی است که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید دارند، خاطر نشان کرد: ما سخت‌ترین و بدترین شرایط را در دهه اول انقلاب پشت سر گذاشتیم و امروز اقتدار و استحکام ما بسیار بیشتر از دهه اول انقلاب است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار