سردار فضلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تبعیت از ولایت‌فقیه تمامی توطئه‌های دشمنان را از بین می‌برد/ باید بند به بند بیانیه گام دوم را عملیاتی و اجرا کنیم

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: تبعیت از ولایت‌فقیه تمامی توطئه‌های دشمنان را از بین می‌برد و باید بند بند بیانیه گام دوم رهبر انقلاب را عملیاتی و اجرا کنیم.

تبعیت از ولایت‌فقیه تمامی توطئه‌های دشمنان را از بین می‌برد/ باید بند به بند بیانیه گام دوم را عملیاتی و اجرا کنیمسردار سرتیپ پاسدار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در مورد گام دوم ملت ایران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب تکالیف ما را در گذشته به خوبی ترسیم فرمودند.

سردار فضلی ادامه داد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، آینده و عمق استراتژی انقلاب را ترسیم فرمودند و ان شاالله به فضل و رحمت خداوند باید بند به بند آن را عملیاتی و اجرا کنیم.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با تأکید بر اینکه تبعیت از رهبری و ولایت‌فقیه تمامی توطئه‌های دشمنان را از بین می‌برد، خاطرنشان کرد:با توجه به افزایش دشمنی‌های استکبار و غربی‌ها با ملت ایران لازم است همیشه هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار