گروه های جهادی، التیام بخش درد مردم رنج دیده

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بهبهان گفت: امیداواریم گروه های جهادی التیام بخش درد های مردم رنج دیده باشد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امین محمدی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بهبهان در خصوص خدمات بهداشتی و درمانی اردو جهادی علوم پزشکی همین شهرستان گفت:این اردوی جهادی با حضور دانشجویان، پرستاران، اساتید و کارکنان بسیج جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی بهبهان در روستا‌های سه کنار، بهزادی، تیله کوه و سرحد آقا برگزار شد که مورد استقبال خوب اهالی این روستاها قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این سفر طی یک روز برگزار شد، افزود:برای بیش از ۷۰۰ بیمار از اهالی این روستا‌ها غربالگری اولیه جهت تشخیص بیماری‌ها صورت گرفت و توسط پزشکان متخصص معاینه بالینی شدند.

محمدی بیان داشت: به دلیل وضعیت نه چندان مطلوب اقتصادی و مسیر پر خطر، این روستاها از کمترین امکانات پزشکی و رفاهی برخورددار بودند. لذا برای راحتی این قشر محروم و آسیب دیده، اقدام به اعزام تیمی در قالب تیم جهادی و جوانان بسیجی دانشکده علوم پزشکی بهبهان با حضور پزشک عمومی، کارشناس تغذیه، متخصص داخلی، بهداشت و روان، بهداشت محیط، کارشناس مامایی و پرستاری و گروه‌های فرهنگی به این روستا‌ها کردیم.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بهبهان در پایان با ابراز امیداواری برای التیام بخشیدن دردهای مردم رنج دیده این روستا ها در قالب چنین اردوهایی، اظهار کرد:انشالله شاهد حضور هر چه پر رنگ‌تر جوانان انقلابی و بسیجی در اردو‌های جهادی باشیم.

انتهای پیام/ ن

اردوهای جهادی در بهبهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.