در سه روز نخست طرح نوروزی؛

ثبت نزدیک به یک و نیم میلیون تردد وسایل نقلیه از محورهای ارتباطی اذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اذربایجان غربی از ثبت نزدیک به یک و نیم میلیون تردد وسایل نقلیه در محور های ارتباطی استان طی سه روز نخست از اجرای طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه , ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اذربایجان غربی با اعلام اینکه  در سه روز نخست طرح نوروزی نزدیک به یک و نیم میلیون تردد وسایل نقلیه در محور های ارتباطی استان ثبت شده است, گفت: تردد وسایل نقلیه در جاده های استان توسط نزدیک به ۹۰ دستگاه تردد شمار ثبت می شود که این آمار در تمامی ایام سال به ویژه نوروز در اختیار دستگاه مرتبط جهت اطلاع از بار ترافیکی و وضعیت جوی قرار می گیرد.

این مقام مسئول با تاکید بر ضرورت رعایت ایمنی، قوانین و فرهنگ ترافیکی توسط مترددین جاده ای تصریح کرد: مرکز مدیریت راه های اداره کل به صورت شبانه روزی با بهره مندی از سیستم های هوشمند حمل و نقل جاده ای وضعیت ترددهای جاده ای، اب و هوایی و تخلفات را رصد می کنند و اطلاعات مورد نیاز هموطنان توسط شماره ۱۴۱ در اختیارشان قرار می گیرد.

شایان ذکر است اجرای طرح نوروزی در اذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور از  ۲۵اسفندماه سال جاری اغاز و تا ۲۰ فروردین ماه سال اتی ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/م

اجرای طرح نوروزی در محورهای آذربایجان غربی

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.