امدادرسانی به ۲۴۸ مورد حادثه درساری

آتش نشانان ساری از دو روز گذشته تا کنون به ۲۴۸ مورد آبگرفتگی و سیلاب به شهروندان امدادرسانی شد.

هاشمی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری درگفتگوبا خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از امدادرسانی به ۲۴۸ مورد حادثه در۲۴ ساعت گذشته در ساری خبر داد.

وی افزود:آتش نشانان و نیرو‌های امدادی و خدماتی شهرداری دو روز گذشته به حوادث مختلف شامل سقوط درخت و تیربرق، ریزش آوار، گیر کردن خودرو، حریق خودرو، حریق منزل، تصادف و واژگونی خودرو و سایر حوادث مربوط به آبگرفتگی به شهروندان امدادرسانی کرده اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با اشاره به امدادرسانی آتش نشانان و سایر نیرو‌های امدادی شهرداری ساری به روستا‌های اطراف و دورترین نقاط این شهر، گفت: با تلاش آتش نشانان و نیرو‌های امدادی چندین شهروند که گرفتار سیلاب شده بودند نجات یافتند.

هاشمی افزود:این حوادث خسارت مالی و تعدادی مصدوم بر جای گذاشت که کارشناسان در حال برآورد خسارت‌های این حادثه هستند.
وی گفت: آتش نشانی ساری در این عملیات‌ها علاوه بر آماده باش ۶ ایستگاه و فرا خوان نیرو ها، ۲۵ دستگاه خودروی امدادی، ۸ دستگاه موتور برق و ۲۳ دستگاه موتور پمپ و کف کش را برای امدادرسانی به شهروندان بکار گیری کرده است.

وی به کاهش ۶۶ درصدی حوادث چهارشنبه سوری امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال اشاره کرد وافزود: در چهارشنبه آخر سال ۱۲ مورد حادثه مرتبط با چهارشنبه سوری گزارش شد که بیشتر آن مربوط به حریق ضایعات و لاستیک در حجم کم بوده است.

هاشمی گفت: نصب بنر در سطح شهر، نصب لیبل چهارشنبه سوزی ممنوع بر روی تاکسی‌های شهری، راه اندازی کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک، اعزام کارشناسان و مربیان سازمان جهت آموزش مدارس و شهروندان سرای تداوم و همکاری با صدا و سیمای مرکز مازندران در تهیه برنامه و مصاحبه‌های رادیو و تلویزیونی را از جمله اقدامات مهم پیشگیرانه این سازمان برشمرد.

انتهای پیام/آ

ادامه رسانی آتش نشانی همچنان در مناطق سیل زده ادامه دارد

برچسب ها: آتش نشان ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار