آتش زدن خانه همسایه برای دفع ارواح خبیث! +فیلم

مرد جوان پس از آنکه به اتهام به آتش کشیدن خانه همسایه‌اش دستگیر شد در توجیهی عجیب دفع ارواح خبیث را علت این اقدام خطرناکش اعلام کرد.

آتش زدن خانه همسایه برای دفع ارواح خبیث! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد ۳۸ ساله اهل "استاکتون" کالیفرنیا که قصد آتش زدن خانه همسایه‌اش را داشت توسط پلیس محلی آمریکا دستگیر شد. بنا بر گزارش SF Gate، " کوانگ پام" اکنون با اتهام ایجاد آتش سوزی عمدی و همچنین تلاش برای انجام قتل روبرو است. این مرد جوان در بازجویی در مورد علت این اقدام وحشتناکش به پلیس گفت که برای غلبه بر شبحی که وارد خانه همسایه‌اش شده بود دست به این اقدام زده است.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است کوانگ پام را در حال ریختن گازوئیل بر روی درب ورودی خانه همسایه اش نشان می‌دهد. او سپس تلاش می‌کند که با روشن کردن یک فندک درب ورودی خانه همسایه اش را به آتش بکشد که موفق به این کار نمی‌شود. پام پس از چند بار تلاش ناموفق برای روشن کردن فندک سرانجام راهروی مقابل درب خانه همسایه اش را ترک کرده بود. این حادثه در ساعت ۲.۳۰ دقیقه نیمه شب تاریخ ۷ مارس ۲۰۱۹ رخ داده بود.

هنوز انگیزه اصلی این مرد جوان از به آتش کشیدن خانه همسایه اش مشخص نشده است. همسایه پام که خواست نامش فاش نشود در گفتگو با Fox ۴۰ گفت که او در لحظه‌ای که پام قصد آتش زدن درب خانه اش را داشت متوجه این حادثه نشد و پس از دو ساعت از ماجرا باخبر شد. پس از آنکه مادرش او را از خواب بیدار کرد و این ویدئو را به او نشان داد این زن شروع به گریه کردن کرد و کاملا می‌لرزید. آن‌ها سپس پلیس استاکتون را در جریان این ماجرا قرار دادند. در لحظه وقوع حادثه چند فرد بالغ به همراه دو کودک ۳ و ۱۰ ساله در داخل خانه حضور داشتند.

بنا به گفته این زن پلیس پس از انجام تحقیقات در ساعت ۷ صبح فرد مظنون که کوانگ پام بود را دستگیر کرد. بنا به ادعای این زن این نخستین بار نیست که او با پام دچار مشکل می‌شود. بنا به گفته همسایگان این مرد جوان دارای مشکلات روانی و همچنین سابقه استفاده از مواد مخدر را دارد.

انتهای پیام/

دلیل عجیب مرد جوان برای آتش زدن خانه همسایه اش!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار