دربی ۸۹ پایتخت درحالی ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود که استقلال و پرسپولیس درصدد هستند با کسب پیروزی دل هواداران شان را شاد کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دربی ۸۹ پایتخت در حالی ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود که استقلال و پرسپولیس درصدد هستند با کسب پیروزی دل هواداران شان را شاد کنند. این بازی برای هر ۲ تیم ارزش زیادی دارد و وینفرد شفر آلمانی (سرمربی استقلال تهران) و برانکو ایوانکوویچ (سرمربی پرسپولیس تهران) در تلاش برای برد در این مسابقه هستند.

همیشه در شهرآورد‌های پایتخت ورزشگاه آزادی به طور کامل پر می‌شود، اما پرتماشاگرترین بازی این ۲ تیم با حضور ۱۲۰ هزار نفر برگزار شد. در دربی بیستم و ششم که ۱۵ مهر ۱۳۶۲ برگزار شد، استقلال با گلزنی پرویز مظلومی موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد پرسپولیس بگذرد و نتیجه خوبی را مقابل ۱۲۰ هزار هوادار بگیرد.

قضاوت آن مسابقه برعهده حمید خوشخوان بود و حتی در پیست تارتان هم هواداران نشسته بودند. استقلال در آن مسابقه بازی خوبی انجام داد و سرانجام با تک گل مظلومی در دقیقه ۵۹ به پیروزی دست یافت.

در این مسابقه پرسپولیس با ترکیب بهروز سلطانی، محمد پنجعلی، روح الله عبادزاده، حسین کاشینژاد، کاظم سید علیخانی، محمد مایلی کهن (مجید سبزی)، علی پروین (کاپیتان)، ضیا عربشاهی، حمید درخشان (عباس کارگر)، غلامرضا فتح آبادی، ناصر محمدخانی بازی کرد و هدایت این تیم بر عهده علی پروین بود.

همچنین برای استقلال هم ناصر حجازی (کاپیتان)، رضا رجبی، اصغر حاجیلو، شاهین بیانی، سعید مراغه چیان، رضا نعلچگر، شاهرخ بیانی (عبدالعلی چنگیز)، حمید فرزام نیا، پرویز مظلومی (بیژن طاهری)، رضا احدی، جعفر مختاری فر توپ زدند که منصور پورحیدری سرمربی آن‌ها بود.

در حال حاضر استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر نتایج خوبی گرفتند و به احتمال زیاد هواداران و فوتبال‌دوستان حضور پر رنگی در دربی خواهند داشت. این بازی قرار است ۱۰ فروردین ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی برگزار شود.


بیشتر بخوانید: بودیمیر به دربی می‌رسد/ ماهینی تقابل با استقلال را از دست داد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از دربی پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار