سالن ۱۲ بهمن اردبیل فروردین ۹۸ به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از تکمیل سالن اختصاصی تنیس روی میز ۱۲ بهمن تا پایان فروردین ماه ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در دیدار با بهنام حبیب زاده نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان این مطلب افزود: سالن ۱۲ بهمن را ۲ سال قبل به صورت مناقصه به پیمانکار واگذار کرده بودیم که در عمل به تعهداش ناموفق بود و خودمان از آذرماه اقدام نمودیم.

وی گفت: تاکنون یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای این سالن تخصصی تنیس روی میز هزینه کرده ایم و با حمایت مالی دیوان محاسبات، سالن را تا پایان فروردین ماه تکمیل کرده و به بهره برداری می‌رسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: دوم اردیبهشت ماه نیز در این سالن میزبان مسابقات سراسری دیوان محاسبات کل کشور خواهیم بود.

نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور نیز در این دیدار با انتقاد از وضعیت این رشته در استان اردبیل گفت: نبود زیرساخت‌های مناسب طی چند سال اخیر باعث شده که تنیس روی میز استان افول کند.

بهنام حبیب زاده افزود: ما در سال ۸۰ کلاس‌های درجه ۲ و ۳ را با مدرس خارجی در اردبیل برگزار کردیم و رنکینگ استان و کیفیت ورزشکاران خوب بود.

وی ادامه داد: امیدواریم با تکمیل سالن اختصاصی ۱۲ بهمن بار دیگر تنیس روی میز استان در مسیر رشد قرار گیرد.

نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: مطمئنا در رده‌های پایه با ۲ سال تلاش و تمرین مداوم همراه با زیرساخت‌های مناسب می‌توانید در کشور رتبه خوبی کسب کنید.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان مسابقات سراسری دیوان محاسبات کل کشور

برچسب ها: ورزش ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار