خودرو‌های الکتریکی بیشتری از آئودی معرفی می‌شوند

آئودی قرار است دو کانسپت الکتریکی جدید را در جریان نمایشگاه اتومبیل شانگهای و فرانکفورت رونمایی کند.

خودرو‌های الکتریکی بیشتر از آئودی /////////// دپوییبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت خودروسازی آئودی در حال آماده‎سازی دو کانسپت آینده‌نگرانه و خلاقانه تمام برقی است که تا پایان امسال معرفی می‌‎شوند. این شرکت آلمانی که مدت‌هاست در تلاش برای دست‌یابی به بازار خودرو‌های تمام برقی بوده، چندین محصول جدید را در این راستا معرفی کرده است. با گذشت مدت کوتاهی از معرفی مدل الکتریکی Q4 e-tron کانسپت، رئیس طراحی آئودی در یک نشست خبری گفته که قرار است برای نمایشگاه شانگهای یک خودروی الکتریکی جدید عرضه کنیم و سپس در نمایشگاه فرانکفورت نیز خودروی الکتریکی دیگری را معرفی کنیم.

مدیر طراحی آئودی در اینباره می‌گوید "ما محصولاتی همچون Q4 e-tron را داریم که آماده تولید انبوه و عرضه به بازار هستند. این در حالی است که تعدادی کانسپت آینده نگرانه نیز داریم که ۱۰ تا ۱۵ سال آینده شرکت آئودی را نشان می‎دهند. این کانسپت‌های آینده نگرانه در نمایشگاه شانگهای و پس از آن در فرانکفورت معرفی خواهند شد."

خودرو‌های الکتریکی بیشتر از آئودی /////////// دپویی

وی از جزییات این پروژه سخن نگفته است اما تایید کرده که "قرار است در این خودرو‌ها دیدگاهمان راجع‌به باتری‌های 10 سال آینده و سبک طراحی آن زمان را نمایش دهیم."

خودرویی که قرار است در نمایشگاه شانگهای معرفی شود همچنین از طراحی کابین و دکوراتیو منحصربفردی بهره می‌‎برد که از زبان جدید طراحی آئودی نشات گرفته است. ایده‌های خلاقانه زیادی در طراحی کابین خودرو به کار گرفته شده‌اند که بسیار متفاوت از خودرو‌های امروزی جلوه خواهند کرد.

آئودی که مدتی است که تولید خودرو‌های تمام برقی را آغاز کرده، روز به روز در این راه مصمم‌تر می‎شود. این شرکت اولین خودروی تمام الکتریکی جدید خود را برپایه یک شاسی‌بلند با نام e-tron SUV سال گذشته معرفی کرد. همچنین یک مدل الکتریکی سوپر اسپرت و یک مدل الکتریکی فست‌بک نیز به صورت کانسپت معرفی شدند که به زودی آماده تولید انبوه خواهند شد. با این تفاسیر آینده محصولات آئودی مطمئنا با اکثریت خودرو‌های برقی و اقلیت خودرو‌های بنزینی و دیزلی خواهد بود.

خودرو‌های الکتریکی بیشتر از آئودی /////////// دپویی


بیشتر بخوانید: نسل چهارم سری محبوب آئودی S8 آماده رونمایی است +تصاویر


انتهای پیام/

خودرو‌های برقی آئودی به زودی تولید می‎شوند

برچسب ها: فناوری ، آئودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار