فرماندار بهبهان عنوان کرد:

شهرداری شهرستان هنوز انتظارات ما را برآورده نکرد

فرماندار بهبهان گفت: متاسفانه شهرداری علی‌رغم تاکیدات فراوان و جلسات مکرر هنوز نتوانسته انتظارات ما و مردم را برآورده و به وظایف خود درست عمل کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد حری، فرماندار بهبهان با اشاره به وضعیت این شهرستان در آستانه سال نو بیان داشت‌: وضعیت شهر بهبهان در آستانه نوروز زیبنده مسافران نوروزی و مردم نیست، متاسفانه شهرداری علی‌رغم تاکیدات فراوان و جلسات مکرر هنوز نتوانسته انتظارات ما و مردم را برآورده و به وظایف خود درست عمل کند.

وی افزود‌: مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان برای تبریک سال نو، خوشآمد گویی و مشخص کردن مکان‌های گردشگری و تفریحی نسبت به نصب بنر و پلاکارد‌هایی در این‌ خصوص اقدام کنند.

حری ادامه داد: تنظیف معابر و تابلوها، نصب تابلو‌های راهنما، نظافت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، رسیدگی و ساماندهی وضعیت خود پرداز‌ها در ایام نوروز، ذخیره آرد نانوایی‌ها و تنظیم لیست کشیک نانوایی‌ها، رستوران‌ها و اغذیه فروشان و اعلام به مردم باید در دستور کار افراد ذیربط قرار بگیرد.

فرماندار بهبهان با شاره به تامین میوه شب عید در این شهرستان عنوان کرد: نظارت مستمر و ویژه تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت بر قیمت ها، تامین میوه شب عید، مرغ و گوشت از جمله برخی اقدامات دیگری است که باید در این ایام پیش بینی و انجام شوند تا مردم در آسایش باشند.

وی در پایان گفت: اجرای برنامه‌های شاد و نشاط آور و ایجاد نشاط اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و سایر نهاد‌های مرتبط می‌خواهم برنامه‌ریزی لازم را برای اجرای ویژه برنامه‌های شاد در ایام نوروز داشته باشند.

انتهای پیام/م

برنامه ریزی مسئولان بهبهان برای استقبال از مهمانان نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.