تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم حفظ نشاط اجتماعی و تامین نشاط مردم

استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت حفظ نشاط اجتماعی و تامین امنیت روانی مردم تاکید کرد.

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تامین نشاط مردمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در نشست شورای اداری استان گفت: هماهنگی و همدلی بین مردم، نهادهای تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تامین نشاط مردم مختلف و دولت برای استفاده از ظرفیت و سرمایه‌های بخش خصوصی و رشد اقتصادی استان مهم است.


وی با بیان اینکه فضای ناسالم روانی بیشتر از مشکلات اقتصادی، آسایش و آرامش مردم را سلب می‌کند خاطرنشان کرد: در تامین کالا‌های اساسی مشکلی وجود ندارد، ولی باید سعی کنیم با افزایش نظارت‌ها مشکل نارسایی در توزیع رفع شود.


استاندار جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری مردمی را گام مهمی برای توسعه استان برشمرد و از راه اندازی شهرک خودرو باسرمایه گذاری بخش خصوصی درسال آینده در استان خبر داد و افزود: با استفاده ازظرفیت‌ها و سرمایه‌های مردمی و بخش خصوصی می‌توان برای رونق اقتصادی استان گام‌های موثر برداریم.


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار هم در این نشست گفت: مهاجرت معکوس باید از دستگاه‌های دولتی آغاز شود و مشوق‌هایی لحاظ شود تا برخی از کارکنان دولت به شهر‌های مبدا خود بازگردند.


حمیدرضا قاسم زاده با اشاره به اینکه بر اساس چارت جدید وزارت کشور در ۱۴ استان معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری تشکیل شد افزود: با تفکیک از معاونت اقتصادی، معاونت منابع انسانی هم مستقل شد.


وی ادامه داد: برای شتاب دادن به توسعه استان باید بر روی توسعه متوازن و موازی روستایی و شهری متمرکز شد و گر نه با رشد نامتوازن، بخشی برخوردار و بخشی هم محروم باقی خواهند ماند.


مسئولان شرکت کننده در این نشست اختصاص اختیارات بیشتر از سوی دولت به روستا‌ها، شهرستان‌ها و کلان شهرهابرای افزایش کیفیت خدمات به مردم و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها، اجرای قاطع قانون و نظم بخشیدن به امور، حمایت از صنعتگران و کارافرینان، ارتباط با دانشگاهیان و تعامل بیشتر بارسانه‌ها، اتمام طرح‌های نیمه تمام به خصوص طرح‌های راه و شهرسازی و راه اهن تبریز-میانه و تقویت گردشگری را جزو مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌های کاری در سال ۹۸ بیان کردند.

 

انتهای پیام/

تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تامین نشاط مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.