برگزاری نشست تخصصی اعضای هیئت امنای ورزشی کارگران کردستان

آخرین نشست تخصصی سالجاری اعضای هیئت امنای ورزشی کارگران کردستان در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، علیمحمد مرادی نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در این نشست از تلاش‌های صورت گرفته در راستای توسعه ورزش کارگری در کردستان قدردانی کرد و گفت: برای خدمت رسانی به مردم به ویژه قشر زحمتکش کارگران از هیچ تلاش و مساعدتی کوتاهی نخواهیم کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در این نشست با اشاره به مجموعه‌های ورزشی در شهرستان‌های قروه، مریوان، بیجار و سنندج گفت: در تلاش هستیم مجموعه کارگران سقز را نیز بزودی احداث و برای جامعه کارگران آن شهرستان مورد بهره برداری قرار دهیم.

برهان صلواتی اظهار داشت: استراحتگاه‌های مجموعه‌های ورزشی کارگران با امکاناتی در حد هتل‌های چند ستاره با کمترین هزینه ممکن به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به کارگران و خانواده‌های آنان است.

صلواتی سپس با اشاره به نیمه تمام ماندن بخشی از مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران سنندج از جمله استخر شنای این مجموعه، خواستار پیگیری لازم برای تسریع در پرداخت اعتبارات مساعدت شده برای تکمیل این پروژه ورزشی شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی و همت مسئولان استان مشکل مالکیت مجموعه ورزشی کارگران کردستان که سال‌ها بلاتکلیف مانده بود رفت گردید.

انتهای پیام/ع

مجموعه کارگران سقز را نیز بزودی احداث می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.