وزیر ورزش و جوانان در خمین؛

جایگزینی نسل جدید با نسل قدیم را به مرور انجام می دهیم / سیاست جوان گرایی را با قدرت ادامه خواهیم داد

سلطانی فر در خمین گفت: جایگزینی نسل جدید با نسل قدیم را به مرور انجام می دهیم

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در نشست با سمن‌ها و هیأت‌های ورزشی استان مرکزی گفت: جایگزینی نسل جدید با نسل قدیم را به مرور انجام می‌دهیم به طوری که انتقال تجربه به آرامی انجام بگیرد و نسل جدید مدیران ورزشی کشور در حال بروز و ظهور و به صحنه آمدن هستند که اینده سازان ورزش کشور خواهند بود و این سیاست را با قدرت ادامه خواهیم داد.

سلطانی فر افزود: خود رهبر معظم انقلاب در انتصا بات مناسب و نهاد‌های زیر مجموعه شان جوانگرایی و به صحنه آمدن جوانان به شیوه بسیار گسترده و دقیقی دنبال می‌کنند و به وزرا و اعضای دولت هم بر جوانگرایی تاکید داشته‌اند.

وی با بیان اینکه مسیر جوانگرایی را با جدیت دنبال می‌کنیم اضافه کرد: آقای آزاده استاندار مرکزی و نمایندگان محترم مجلس و همه دوستانی که در جلسه امروز حضور دارند بدانند که از ۳۱ مدیرکل استان‌های ما ۱۰ مدیرکل کمتر از ۴۰ سال سن دارند که یکی از آن‌ها مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی هست که کارنامه قابل قبولی را از خود نشان داده و از مدیران موفق است.

محور بیانیه مهم گام دوم نظام بر جوانان متمرکز است

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در بیانیه مهم گام دوم نظام که توسط مقام معظم رهبری تعیین شد نقشه راه حرکت و راه نظام مشخص شد که محور این حرکات بر جوانان متمرکز است ادامه داد: با این تعبیر رهبر معظم انقلاب که افتخار به گذشته و با امید به آینده است فصل جدیدی را آغاز میکنیم.

وی تاکید کرد: حتما جوانان ما مدیران ما و مسئولان ما و دلسوزان ما نسبت به این بیانیه یک تمرکز ویژه را داشته باشند و به دقت دنبال بکنند نقشه راه نظام تعیین شده و محور آن بر محور حرکت‌ها و برنامه‌ها و تصمیم گیری‌ها و جوانان کشور هستند

دوره کنونی را با عزت و غرور و سربلندی پشت سر خواهیم گذاشت

سلطانی فرد اظهار کرد: یقین داریم به تعبیر مقام معظم رهبری این دوره سخت هم با عزت و غرور و سربلندی پشت سر خواهیم گذاشت و با کمک همه و حمایت مردم مشکلات را حل خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن برای خیلی از سیاستمداران داخلی و خارجی جالب بود و با تحریم‌های ناعادلانه فشار‌های اقتصادی تورم و افزایش قیمت شاید کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که این مردم قهرمان در روز ۲۲ بهمن برای دفاع از نظام و دستاورد‌ها و حاکمیت ملی و تمامیت ارضی این طور به خیابان‌ها بیایند.

مردم نشان دادند که با وجود مشکلات پای نظام ایستاده اند

وزیر ورزش وجوانان در ادامه گفت: مردم نشان دادند که با وجود مشکلات پای نظام ایستاده اند که این وظیفه ما را سنگین می‌کند و باید حواسمان جمع باشد که آدرس اشتباه به مردم ندهیم و برخی از تسویه حساب‌های سیاسی را وارد این مقولات نکنیم.

وی افزود: ۴۰ سال عمر جمهوری اسلامی ایران نشان داده هرچه فشار بیشتر شده و دشمن خارجی تهدید‌ها و محدودیت‌ها را زیاد ترکرده است وحدت داخلی و هماهنگی داخلی مردم را فراهم شده و ما باید این تحریم‌ها را به فال نیک بگیریم و موجب شود نگاه به درون داشته باشیم و به حدی برسیم که بتوانیم خودمان روی پای خودمان بایستیم و سرافرازانه گلیم مان را از آب بیرون بکشیم.

سلطانی فرد اضافه کرد: در چهل سالگی انقلاب تصمیم گرفتیم که از هفته دولت هر هفته یک پروژه بزرگ را در کنار ده‌ها پروژه کوچک افتتاح بکنیم و پیش‌بینی می‌کردیم بتوانیم در کل سال در کل کشور ۵۰۰ پروژه را افتتاح کنیم که با پروژه‌هایی که امروز افتتاح کردیم و چند پروژه‌ای که در روز یکشنبه با حضور آقای روحانی خواهیم داشت نزدیک به ۸۰۰ پروژه را با این محدودیت منابع به بهره برداری می‌رسانیم.

موفق شدیم سال‌های ۹۶ و ۹۷ کارنامه بسیار خوبی را در کشور داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در این دو ماهه گذشته این چهاردهمین سفر من به استان‌های مختلف برای دیدار و بهره‌برداری و نظارت بر پروژه‌ها است و در بخش سخت افزاری ما موفق شدیم سال‌های ۹۶ و ۹۷ کارنامه بسیار خوبی را در کشور داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در خصوص جوانان هم ما موفق شدیم خانه‌های جوان را رونق بدهیم و سازمان‌های مردم نهاد را گسترش بدهیم و حجم تسهیلات قرض الحسنه را افزایش بدهیم که به نقطه خوبی رسید.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: وزیر ورزش ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.