رواج فساد و رشوه خواری در کالج‌ها و دانشگاه‌های آمریکا

موج گسترش فساد مالی و رشوه خواری در کالج‌ها و دانشگاه‌های آمریکا دانشجویان این کشور را بی انگیزه و خشمگین کرده است.

رواج فساد و رشوه خواری در کالج‌ها و دانشگاه‌های آمریکابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دانشجویان آمریکایی در دانشگاههای مختلف آن کشور درباره موج گسترده فساد مالی و رشوه خواری که در برخی کالج ها و دانشگاه های آمریکا رواج یافته است، خشمگین هستند.

یکی از دانشجویان دانشگاه معتبر ییل در این باره گفت: کل کلاس ما به خاطر وقوع چنین مسئله ای در شوک و حیرت فرو رفته است.

یکی دیگر از دانشجویان تاکید کرد شنیدن قضیه رشوه دادن و رشوه گرفتن مسئولان دانشگاه واقعا حیرت انگیز است، این خبر از آن دسته خبرهایی است که انتشار آن همه را شوکه کرد و به حیرت وا داشته است.

بروز فساد مالی در برخی کالج های آمریکا دانشجویان این کشور را بی انگیزه کرده است و بسیاری از آنها می گویند وقتی متوجه شدند در قبال تلاشی که می کنند چیزی عاید آنها نمی شود حالت سرخوردگی به آنان دست داده است.

در ارتباط با رشوه دادن به مربیان برخی کالج های دانشگاهی در آمریکا پنجاه نفر متهم هستند، که در این میان می توان به چهره های معروفی مانند فلیسیتی هافمن و لوری لاگلین، ستارگان هالیوود اشاره کرد.

این افراد ثروتمند برای ثبت نام فرزندان خود مبالغ هنگفتی پول به روسا و مربیان کالج ها پرداخت کرده اند. مقامات فدرال این پرونده را بزرگترین کلاهبرداری تحصیلی در تاریخ کالج های آمریکا دانستند؛ به طوری که دادگستری ایالات متحده این پرونده را به طور جدی پیگیری می کند و مستندات موجود نشان می دهد والدین متمول برخی دانشجویان در کل حدود 25 میلیون دلار به مربیان کالج های آمریکا رشوه پرداخت کرده اند.

حداقل 9 مربی و 33 پدر و مادر ثروتمند از جمله متهمان این پرونده هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، فساد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
پس هنوز دانشگاه آزاد رو نديدن
آخرین اخبار