نشست خبری فرمانده انتظامی استان مرکزی / سردار عزیزی:پلیس با آمادگی کامل به استقبال نوروز می‌رود/کاهش ۳۳ درصدی نزاع دسته جمعی در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی در نشست با اصحاب رسانه فعالیت این نیرو را تشریح کرد.

تشریح فعالیت های نیروی انتظامی استان مرکزیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در نشست با اصحاب رسانه ضمن تجلیل از رسانه‌ها به خاطر پوشش خبر‌های پلیس و اطلاع رسانی و آگاهسازی مردم فعالیت این نیرو را تشریح کرد.

سردار عزیزی با بیان اینکه پلیس با آمادگی کامل به استقبال نوروز می‌رود افزود: در حوزه پلیس پیشگیری در استان مرکزی و در بازه زمانی ۱۱ماه و ۲۲ روز اخیر تعداد ۱۵هزار و ۶۸۹ فقره سرقت اتفاق افتاده و در حوزه کشف هم ۹هزار و ۸۳۹ فقره کشفیات داشتیم که ۶۳ درصد از سرقت‌ها منجر به کشف شده‌اند.

وی اضافه کرد: در شهرستان‌ها به ترتیب وقوع سرقت در شهرستان‌های اراک ساوه؛ خمین، شازند، زرندیه، دلیجان، خنداب، محلات، کمیجان، تفرش و آشتیان سرقت اتفاق افتاده که آشتیان کمترین میزان وقوع سرقت و اراک بیشترین وقوع را داشته است.

فرمانده انتظامی استان همچنین در خصوص احکام قضایی گفت: ۲۴هزار و ۲۳۹ مورد اجرای حکم قضایی در مدت زمان ذکر شده انجام گرفته و ۲۰۳ هزار و ۲۸۸ فقره اوراق قضایی به ما ارجاع و به طرفین دعاوی ابلاغ کرده‌ایم، ۹هزار و ۸۹۳‌فقره اجرای دستور قضایی در موضوعات مختلف داشتیم و ۱۴ هزار و ۱۴۰ حکم جلب به نیروی انتظامی رسیده که ۱۲ هزار و ۵۲۱ مورد منتهی به جلب افراد شده است.

وی بیان کرد: ۲هزار و ۴۵۸ مورد خدمات قضایی ارائه و ۱۱ هزار و ۹۸۰ نفر بدرقه متهم و ۳هزار و ۴۶ نفر نیز زندانی بدرقه شده است.

کاهش ۳۳ درصدی نزاع دسته جمعی در استان مرکزی

سردار عزیزی در خصوص نزاع و درگیری دسته جمعی بیان کرد: امسال ۹۲ فقره نزاع دسته جمعی حادث شده که نسبت به سال گذشته۳۳ درصد کاهش داشتیم و ۱۰هزار و ۸۰۱ فقره نزاع فردی اتفاق افتاده که نسبت به سال گدشته یک درصد کاهش وقوع داشته است.
وی تصریح کرد: در حوزه مواد مخدر تا امروز ۶هزار و ۳۴۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده که ۱۱ درصد کشف نسبت به سال گذشته رخ داده است،۱۶هزار و ۶۵۸ نفر معتاد و خرده فروش دستگیر شده که نسبت به سال قبل ۱۹درصد ا. افزایش داشته است و همچنین تا به امروز ۳۱۴ نفر قاچاقچی نیز دستگیر و ۲۷باند قاچاق مواد مخدر نیز متلاشی شده اند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
جعفر
۱۲:۳۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۸
سلام علیکم صمن تبرک به سردارعزیزی بعرص میرساندروستای قلعه اسداباددربخش مرکزی خنداب تحت نطرپاسگاه دهچال غریب ۳ماه است که حدودا ۱۵فقره سرقت انجام گرفته بنابه اضحارمال باختگان سارق چندوقته مشخس شده سیدی