از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

تجلیل از فعالان عرصه ثبت و ضبط تاریخ انقلاب اسلامی در همایش «صیانت» / رونمایی از ۴۰ عنوان کتاب جدید

در همایش ملی صیانت از فعالان برجسته عرصه ثبت و ضبط تاریخ انقلاب اسلامی از سوی از مرکز اسناد انقلاب اسلامی تجلیل شد.

تجلیل از فعالان عرصه ثبت و ضبط تاریخ انقلاب اسلامی در همایش «صیانت»به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در همایش «صیانت» که به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی عصر امروز (سه شنبه ۲۱ اسفند) با حضور پیشکسوتان عرصه مبارزات انقلاب اسلامی و شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و هنری در فرهنگسرای امام (ره) در تهران برگزار شد، از فعالان برجسته عرصه ثبت و ضبط تاریخ انقلاب اسلامی تجلیل به عمل آمد.

سید مهدی طالقانی، عزت الله مطهری (عزت شاهی)، محمدعلی عطریانفر و حجت الاسلام سیدهادی خسروشاهی  از جمله فعالان برجسته عرصه ثبت و ضبط تاریخ انقلاب اسلامی بودند که  لوح تقدیری را از سوی رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی دریافت کردند.

همچنین  تجلیل ویژه‌ای از پروانه چراغ نوروزی، همسر سردار شهید حاج حسین همدانی به عمل آمد به طور ویژه‌ای به این مراسم دعوت شده بود.

همچنین در این همایش «صیانت» که در مرکز اسناد انقلاب اسلامی برگزار شد  از ۴۰ عنوان کتاب جدید رونمایی شد که از جمله این  کتب «مهاجر الی الله خاطرات شهید آیت الله مویدی»، «آیت الله احمد جنتی به روایت اسناد ساواک» و «خاطرات حجت الاسلام سیدمهدی طباطبایی شیرازی» بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار