پاندایی که به یک سیب مهر مادری را فروخت + فیلم

ویدئویی از مهر مادری متفاوت یک حیوان که در قبال دریافت خوراکی فرزندش را رها می‌کند در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

پاندایی که به یک سیب مهر مادری را فروخت + فیلم //////////// دپوییبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پانداهای غول پیکر، خرس‌های سفید و سیاهی هستند که گرچه در خطر انقراض قرار دارند اما این حیوانات دوست داشتنی با سری بزرگ و بدنی سنگین، چشمانی گرد و دمی کوتاه همواره در باغ وحش‎ها مورد توجه بازدیدکنندگان قرار می‎گیرند.گیاهان بامبو اصلی‌ترین منبع تغذیه آنان است اما در باغ وحش‌ها معمولا با برنج، سیب و سیب زمینی‎های شیرین از آنان پذیرایی می‌شود.

براساس آنچه تا به حال دیده‌ایم و شنیده‌ایم تقریبا همه مادران در سر تا سر این کره خاکی، چه ببر، چه فیل یا کروکدیل،همیشه و همه‌جا از بچه‌های خود مراقبت می‌کند. این حیوانات تاجایی که از دستشان برمی‌آید برای کمک به بقا و حفاظت از بچه‌های خود انجام می‌دهد.انتشار ویدئویی متفاوت با آنچه تا به حال شنیده‌ایم در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.ویدئویی متفاوت از مهر مادری پاندایی در قفس باغ وحش در فضای مجازی منتشر شده است.فیلمی که نشان می‌دهد این پاندا در قبال گرفتن یک سیب از مسئول باغ وحش فرزند خود را رها می‌کند. در ادامه می‌توانید این فیلم را ببینید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۸
واقعا پاندا عجيب ترين مخلوق دنياس يني يه مدل خرسي كه آدم جرات نميكنه از ده كيلومتري اش رد بشه وجود داره كه عين بره رام و بي آزاره
آخرین اخبار