مهرآبادی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

مشکلات کاغذ همچنان پابرجاست/ ضرورت افزایش اختیارات بخش خصوصی

یک مقام مسئول گفت: اگر اختیاراتی از سوی سازمان‌های مربوطه به اتحادیه کاغذ داده شود،کاهش قیمت را در این بخش شاهد خواهیم بود.

ویژه عید/// مشکلات کاغذ همچنان دست به گریبان است/ قیمت ۳۷۰ هزار تومانی کاغذحسین میرباقری مهرآبادی رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازار کاغذ و مقوا گفت: اگر اختیاراتی از سوی سازمان‌های مربوطه (وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت ارشاد) به این اتحادیه داده شود بطور قطع کاهش قیمت را در این صنف شاهد خواهیم بود.

وی در ادامه مشکل اصلی صنف کاغذ و مقوا را نبود پیگیری مناسب از سوی وزارت خانه‌های مربوطه دانست و اظهار کرد: اگر مسئولان نمی‌توانند مشکلات مربوطه را حل کنند بهتر است برخی امور را به خود اتحادیه ها واگذار کنند تا این مهم، مرتفع شود.


بیشتر بخوانید: آغاز نمایشگاه بهاره از 11 اسفند/ فروش تولیدات قیمت گذاری نشده، جرم است 


به گفته مهرآبادی، قیمت کاغذ در حال حاضر نزدیک به ۳۷۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا با اشاره به اینکه وضعیت کاغذ چندان مناسب نیست تصریح کرد: امیدواریم که رونق و توسعه‌ای در بازار کاغذ صورت گیرد تا رشد و شکوفایی را در این صنعت شاهد باشیم.

مهرآبادی با بیان اینکه نوسانات نرخ ارز از عوامل تاثیرگذار در رکود بازار است اظهار کرد: نوسانات نرخ ارز نگرانی را برای ادامه فعالیت اقتصادی ایجاد کرده و تولیدکنندگان امیدوارند که نرخ ارز به یک ثبات نسبی دست یابد.

رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا افزود: کاغذ هم همانند سایر صنوف نیازمند حمایت است که امیدواریم در سال جدید بازار این صنف بهتر از سال گذشته باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا ادامه داد: تلاش های مسئولان ذیربط در این صنف می تواند رونق را در بازار رقم بزند چرا که طی سالیان گذشته مشکلات کاغذ و مقوا توانسته تاثیر ناخوشایندی بر بازار داشته باشد که این موضوع می تواند بر بازار تولید آن هم تاثیر گذارد.

انتهای پیام/

نوسانات نرخ ارز از عوامل تاثیرگذار در رکود بازار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار