معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی؛

ساعات کار مراکز معاینه فنی در ایام نوروز افزایش پیدا کند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت:باید ساعات کار مراکز معاینه فنی در ایام نوروز افزایش پیدا کند.

جلسه بررسی عملکرد و فعالیتهای مراکز معاینه فنی مکانیزه وسایط نقلیه سنگین استان آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،با حضور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و مدیران مراکز معاینه فنی مکانیزه وسایط نقلیه سنگین استان عملکرد , فعالیت و مشکلات این مراکز در آستانه سال جدید و سفرهای نوروزی بررسی شد .

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در این جلسه با تاکید بر اهمیت تامین ایمنی سفرهای نوروزی گفت : لازم است اقدامات مراکز معاینه فنی بویژه در بخش وسایط نقلیه مسافربری بیش از پیش با دقت انجام گیرد تا در این ایام شاهد حوادث ناگواری بخاطر نقص فنی این خودرو ها نباشیم .

فروغ فاریابی گفت : به جهت خدمات بیشتر و بهتر می بایست ساعات کار مراکز معاینه فنی در ایام نوروز افزایش پیدا کند و در این ایام همچنین نسبت به ارایه آمار خدمات روزانه مراکز به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اقدام شود .
 

فاریابی افزود برای استقبال از میهمانان و مسافران نوروزی مراکز معاینه فنی میتوانند از بنر های خوش آمدگویی استفاده کنند و همچنین با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بنر و بروشورهای نقاط گردشگری استان را به آنها معرفی نمایند .

 گفتنی است در این جلسه مدیران مراکز معاینه فنی مکانیزه وسایط نقلیه سنگین نیز به بیان نکته نظرات , مشکلات و فعالیتهای خود پرداختند و معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هم ضمن استماع سخنان آنها در خصوص بهبود خدمات دستورات لازم را صادر نمودند .

انتهای پیام/م

 

جلسه بررسی عملکرد و فعالیتهای مراکز معاینه فنی مکانیزه وسایط نقلیه سنگین استان آذربایجان غربی برگزارشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.