با حکم وزیر کشور؛

طالبی دبیر کارگروه ارتقاء سلامت نظام اداری وزارت کشور شد

وزیر کشور، رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی را با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر کارگروه ارتقاء سلامت نظام اداری وزارت کشور منصوب کرد.

طالبی دبیر کارگروه ارتقاء سلامت نظام اداری وزارت کشور شدبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی طی حکمی علی طالبی را به عنوان عضو و دبیر کارگروه ارتقاء سلامت نظام اداری وزارت کشور منصوب کرد.

بنا بر این گزارش در متن حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی آمده است: در اجرای بند (ب) ماده (۱) آئین نامه پیشگیری و مقابله نظام‌مند و پایدار با مفاسد اقتصادی در قوه مجریه موضوع تصویب نامه شماره ۱۹۲۰۸۷/ت ۵۰۳۲۸ ه. مورخ ۲۸-۱۲-۱۳۹۲ هیات محترم وزیران، بدین وسیله جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر کارگروه ارتقاء سلامت نظام اداری وزارت کشور منصوب می‌نمایم.

پیگیری اجرای کامل دولت الکترونیک، افزایش پاسخگویی، شفاف سازی، مستند سازی و کاهش هزینه‌های اداری و اجرایی در حیطه مسئولیت‌های قانونی، بررسی و آسیب شناسی روند پیشگیری و مقابله با مفاسد اقتصادی، شناسایی و کنترل گلوگاه‌های فساد، بستر‌ها و زمینه‌های شکل گیری و گسترش مفاسد اقتصادی، ارائه طرح‌های جامع پیشگیری و مقابله با مفاسد اقتصادی، پیگیری انجام اقدامات قانونی و قضایی پرونده‌های مفاسد اقتصادی، ارائه پیشنهاد‌های لازم با بهره گیری از تجارب حاصل از اقدامات مقابله با فساد و ارائه گزارش مستمر عملکرد کارگروه در چارچوب الگوی گزارش دهی از طریق سامانه مربوط در وزارت کشور و سایر مواردی که در قوانین مختلف موضوعه در ارتباط با وظایف کارگروه می‌باشد و همچنین هماهنگی با جانشین گارگروه درخصوص تعیین رئیس دبیرخانه و فعال نمودن دبیرخانه کارگروه از جمله مواردی است که انتظار دارد نسبت به آن تلاش و کوشش نمائید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار