اهمیت ساماندهی خانه مسافر‌ها در پیشگیری از جرائم

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان گفت: طرح ساماندهی خانه مسافر‌ها از اولویت‌های پلیس در راستای پیشگیری از جرائم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ رضا محمدزاده، رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان اجرای طرح ساماندهی خانه مسافر‌ها به لحاظ اسکان، امنیت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه گردشگری را از اولویت‌های پلیس دانست و گفت: پلیس در راستای پیشگیری از جرائم در نظر دارد با شناسایی، ساماندهی و قانونمندی خانه مسافر‌ها باعث ایجاد احساس امنیت در استفاده کنندگان از این خانه‌ها شود.

وی افزود: برگزاری برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی برای مسئولان خانه مسافر‌ها با هدف پیشگیری از جرائم بوده و از آنها خواست با پلیس همکاری کرده و در صورت رویت افراد مشکوک و یا بروز تخلفات، مراتب را سریعا به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ محمدزاده با بیان اینکه امنیت، عنصر جذب گردشگر به استان گیلان است، اظهار داشت: همه مسافرکاشانه‌ها باید به سامانه کنترلی پلیس متصل شوند و امکان نصب این سامانه در گوشی‌های اندورید نیز وجود دارد.

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان ضمن تقدیر و تشکر از مردم و اصناف در همکاری با پلیس تصریح کرد: تعامل بین اصناف و پلیس باعث ایجاد امنیت شده که منجر به رضایت شهروندان و مسافران خواهد بود.

انتهای پیام/ع

ساماندهی خانه مسافرها، از اولویت‌های پلیس در راستای پیشگیری از جرائم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.