جلوگیری از دو انفجار بزرگ تروریستی در غزنی و فاریاب

وزارت دفاع ملی و وزارت امور داخله/ کشور افغانستان اعلام کردند که نیروهای امنیتی و دفاعی توانسته‌اند از دو انفجار بزرگ تروریستی در ولایت های غزنی و فاریاب جلوگیری کنند.

جلوگیری از دو انفجار بزرگ تروریستی در غزنی و فاریاببه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع ملی و وزارت امور داخله/ کشور افغانستان اعلام کردند که نیروهای امنیتی و دفاعی توانسته‌اند از دو انفجار بزرگ تروریستی در ولایت های غزنی و فاریاب جلوگیری کنند.

وزارت دفاع ملی افغانستان در اطلاعیه ای گفته است: «بر بنباد گزارشات کشفی، نیروهای اردوی ملی افغانستان عملیات خاص را در قریه اصغری ولسوالی آب بند ولایت غزنی راه اندازی نموده اند. در این عملیات، نیروهای اردوی ملی حمایت هوائی را نیز با خود داشتند.»

وزارت دفاع افغانستان افزوده است: «در نتیجه این عملیات، دو موتر رنجر و هایلکس مملو از مواد انفجاری که آماده استفاده برای عملیات‌های تخریبی بودند در منطقه انفجار داده شدند. سه تن دهشت افکن کشته، دو تن تبعه پاکستانی دستگیر گردیده‌اند، یک میل سلاح کلاشینکوف، دو پایه مخابره ایکم، یک پایه مخابره مرکزی و یک قاب دوربین شب به دست آمد.»

در همین حال وزارت امور داخله/ کشور افغانستان نیز در خبرنامه‌ای گفته است که پلیس ولایت فاریاب، دو تن را به ارتکاب طراحی و سازماندهی حملات هراس افکنانه بازداشت کرده است.

در خبرنامه آمده است: «این دو تن، مقداری 10 کیلوگرم مواد انفجاری را که در یک موترسایکل جاسازی کرده بودند و می‌خواستند آن را در مربوطات حوزه اول ولایت فاریاب انفجار دهند که پیش از رسیدن به هدف، توسط پلیس ملی در یک اقدام به موقع شناسائی و بازداشت شدند.»

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار