قیمت آجیل در نمایشگاه بهاره ارزان تر از بازار

رئیس اتحادیه قنادان مرکز مازندران گفت: قیمت آجیل، شیرینی و شکلات در نمایشگاه بهاره ۳۰ درصد کمتر از قیمت بازار است.

سید ابراهیم حسینی رئیس اتحادیه قنادان مرکز مازندران و معاون اتاق اصناف مرکز مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه نمایشگاه بهاره از دیروز در مازندران آغاز شد و تا ۲۷ اسفند ادامه دارد، گفت: ۵۰ غرفه شکلات و شیرینی و آجیل در این نمایشگاه با کیفیت‌ترین نوع محصول به دست مصرف کننده می‌رسد.

وی مکان استقرار این نمایشگاه را در جاده ساری، میاندودرود در سوله وفاییان اعلام کرد و افزود: قیمت آجیل، شیرینی و شکلات در نمایشگاه بهاره ۳۰ درصد کمتر از قیمت بازار است.

حسینی گفت: در این نمایشگاه بهترین پسته کمتر از ۱۳۰ هزار تومان و بهترین آجیل کمتر از ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه قنادان مرکز مازندران با بیان اینکه قیمت آجیل امسال در مقایسه با پارسال تغییری نکرده است، گفت: در حال حاضر قیمت آجیل مرغوب کمتر از ۱۰۰ هزار تومان، شیرینی با کیفیت و شکلات مرغوب ایرانی کمتر از ۲۰ هزار و تومان به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه هر نوع شیرینی که در غیر قنادی‌ها به فروش می‌رسد باید دارای کد بهداشتی، سیب سلامت و تاریخ تولید و مصرف باشد، افزود: تلاش می‌شود تا با دریافت سود کمتر از خریداران آجیل، فروش بیشتر شود و مانند سال‌های گذشته، آجیل، شکلات و شیرینی در سفره‌های مردم وجود داشته باشد.

حسینی گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، آن را به شماره ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ م

فعالیت نمایشگاه‌های بهاره در مرکز مازندران

برچسب ها: نوروز ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.