خانه‌های مشاوره در مترو راه‌اندازی می‌شوند

معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از راه اندازی خانه‌های مشاوره در سال آینده خبر داد.

خانه‌های مشاوره در مترو راه‌اندازی می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان بیسادی معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در مراسم ۲۰ سالگی مترو تهران که عصر امروز پنج شنبه در ایوان انتظار ایستگاه میدان ولیعصر (عج) برگزار شد، اظهار کرد: در ۱۶ اسفند سال ۱۳۷۷ از سکوی صادقیه اولین قطار شهری تهران به سمت کرج شروع به حرکت کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در رابطه با برنامه‌های فرهنگی آینده مترو افزود: تمام تلاش‌مان این است که ظرفیت متروی تهران را در کنار ماموریت اصلی خود که حمل و نقل مسافران است، به عنوان یک سازه فرهنگی اجتماعی در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های مترو فقط یک سازه‌ی حمل و نقلی نیست، بلکه سازه‌ی اجتماعی هم به شمار می آیند، ادامه داد: بنابراین تلاش ما به عنوان معاونت فرهنگی اجتماعی این است که سهم حوزه فرهنگ و اجتماع را ارتقاع دهیم.

بیسادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه باید به نیاز‌های مختلف مسافران و شهروندان بپردازیم، افزود: چندین برنامه متعدد برای سال آینده طراحی شده است.

وی در خصوص مهم‌ترین برنامه های سال آینده متروی تهران، افزود: بحث مترو مشاور، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سال آینده است و سعی داریم در خانه‌های مشاوره، مشاوره‌های روانشناسی، فرهنگی، تحصیلی، حقوقی و حوزه‌های مختلف که نیاز امروز جامعه است را به میان افراد بیاوریم و مسافران بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار