بررسی رویداد‌های جهانی صنعت بازی‌های دیجیتال در سال ۲۰۱۸

وبینار گردایه روز سشنبه ۲۱ اسفند‌ماه با موضوع بررسی رویداد‌های جهانی صنعت بازی‌های دیجیتال برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آنچه در وبینار گردایه در انتظار شماست عبارت است از:

صنعت بازی‌های دیجیتال در سال ۲۰۱۸ چه رویداد‌هایی را از سر گذرانده است؟ درآمد کلی این صنعت در سال گذشته چه عددی است؟ کدام پلتفرم، درآمد بیشتری برای این صنعت فراهم آورده است؟ بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی کدامیک پیروز میدان رقابت بر سر جلب بازیکن هستند؟ صاحبنطران در این زمینه چه دیدگاهی دارند؟ آمار‌ها و حقایق به ما چه می‌گویند؟ برترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ کدامند؟ آیا می‌توان به آمار‌ها اعتماد کرد؟ چه ترند‌هایی در سال ۲۰۱۹ در انتظار این صنعت خواهد بود؟ صنعت بازی‌های دیجیتال ایران در چه جایگاهی قرار دارد؟ بازیکنان ایرانی در کشور چگونه عمل کرده‌اند؟

این‌ها سؤالاتی است که در وبینار «بررسی رویداد‌های جهانی صنعت بازی‌های دیجیتال در سال ۲۰۱۸» به آن‌ها پاسخ داده خواهد شد. در این رویداد، ششمین شماره منتشر شده از گردایه توسط مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال «دایرک» بارخوانی می‌شود و اطلاعات تکمیلی سودمندی پیرامون صنعت بازی‌ها در اختیارتان قرار می‌گیرد.

ششمین شماره از گردایه پاییز سال ۱۳۹۷ به‌طور رایگان به شرکت‌کنندگان در این وبینار تقدیم خواهد شد. ضمناً نحوه اتصال به وبینار متعاقباً از طریق تماس با شرکت‌کنندگان اعلام می‌گردد.

بررسی رویداد‌های جهانی صنعت بازی‌های دیجیتال در سال ۲۰۱۸

انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، اخبار داغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.