رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:

تلاش می‌کنیم نشاط را در جامعه افزایش دهیم

وزیر کشور گفت: دستگاه‌های مختلفی در خصوص افزایش نشاط در جامعه اظهار نظر کردند و مقرر شد آن‌ها برنامه‌هایشان را به مخاطبین خود ارائه دهند.

تلاش می‌کنیم نشاط را در جامعه افزایش دهیم به گزارش  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز و در حاشیه  یکصد و چهاردهمین جلسه شورای اجتماعی کشور گفت: موضوع نشاط اجتماعی جزو دستور‌های دائمی شورای اجتماعی کشور است این مسئله هم ابعاد اجتماعی، پیشگیرانه و درمانی دارد، ضمن اینکه جامعه به این مسئله نیاز دارد.

وی در ادامه افزود: مباحث کارشناسانه‌ای در کمیته‌ها اتفاق افتاد که عبارت‌اند از مسائل نظری و فلسفی.  نشاط موضوعی است که به درون انسان‌ها بر می‌گردد. جلوه درونی نشاط   ثبات،  آرامش و رضایت‌مندی و  از جلوه‌های بیرونی آن شادی است.

وی اظهار کرد: در این جلسه طرحی که ارائه شد دوستان پیشنهادات کوتاه مدتی داشتند که اجرای این پیشنهادات توسط دستگاه‌های اجرایی به عنوان زمینه‌ساز و بسترساز و مشارکت واقعی مردم است.  ان‌شالله بتوانیم فضای نشاط را در جامعه افزایش دهیم. دستگاه‌های مختلفی اظهار نظر کردند و مقرر شد به جز این برنامه همه دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های درون و برون دستگاهی خود را به مخاطبین خود در بیرون ارائه دهند و در شورای اجتماعی مطرح شود و یک کارگروه هم به عنوان کارگره نشاط اجتماعی که به صورت دائم این موضوع را پیگیری کند تشکیل شود.

وزیر کشور در پایان خاطر نشان کرد: از همه مردم عزیزمان می‌خواهیم که اگر پیشنهادات و توصیه‌هایی دارند که می‌تواند در زمینه نشاط اجتماعی به شورای اجتماعی کمک کند و ما آن نکات را اجرایی کنیم به ما ارائه دهند. دبیرخانه شورای اجتماعی آماده قبول این پیشنهادات است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار