۴۵ بقعه خراسان شمالی میزبان مسافران نوروزی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: ۴۵ بقعه متبرک شاخص استان در طرح آرامش بهاری آماده میزبانی از زائران و مسافران درایام نوروز ۹۸ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام عظیم آسوده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: ۴۵ بقعه متبرک شاخص استان در طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفندماه امسال تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۸ آماده میزبانی از زائران و مسافران در ایام نوروز ۹۸ است.
وی، تقویت باور‌های دینی و مذهبی و ارتقای سطح فکری و فرهنگی زائران و مسافران نوروزی، تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی در عید نوروز و خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اماکن متبرکه را از مهم‌ترین اهداف این طرح برشمرد.
حجت الاسلام عظیم آسوده همچنین برپایی ایستگاه صلواتی، فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ وقف، فعالیت‌های فرهنگی در امامزاده‌ها و گسترش معارف اهل بیت و تعالیم قرآنی را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.
وی افزود: اجرای برنامه‌های ویژه تحویل سال نو، اعزام مبلغان بومی و اعزامی از قم به چندین بقعه شاخص استان، پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات و مشاوره وقف و خانواده از مهم‌ترین برنامه‌های این طرح است.
حجت الاسلام آسوده افزود: همچنین افزون بر هشت امامزاده شاخص در مسیر ورودی تا خروجی استان از قبیل: امامزاده سید عباس، سید اسماعیل بابا امان و ایوب نبی در بجنورد، حمزه رضا و عبدالرضا در شیروان نیز که دارای زائرسرا هستند برای اسکان زائران و مسافران در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ط


ارائه خدمات به مسافران نوروزی

برچسب ها: نوروز 98 ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.