روستایی که ساکنانش تعهد دادند امسال آجیل و تنقلات عید نخرند! +تصویر

بزرگان و اهالی روستای شیراوند در همدان با امضا کردن عهدنامه‌ای تعهد دادند که امسال به علت شرایط بد اقتصادی آجیل و تنقلات عید نخرند.

روستایی که ساکنانش تعهد دادند امسال آجیل و تنقلات عید نخرند! +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با افزایش بی حساب و کتاب قیمت انواع آجیل و خشکبار بسیاری از خانواده ها آن را از جیره غذایی خود حذف کرده اند.در پی افزایش سرسام آور قیمت ها و حقوق های ناچیز کارمندی و کارگری آجیل خشکبار شب عید به اقلامی لوکس تبدیل شده است که قشرهای ضعیف جامعه دیگر توانایی تهیه آن را نخواهند داشت.

اما اهالی روستای شیراوند از توابع استان همدان با یکدیگر هم قسم شده اند تا با توجه به شرایط بد اقتصادی٫ نوروز امسال از خرید آجیل و تنقلات شب عید خودداری کنند.

تقی دژاکام روزنامه نگار و فعال رسانه ای با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش تصویری از عهدنامه‌ی اهالی این روستا را منتشر کرد.

روستایی که ساکنانش تعهد دادند امسال آجیل و تنقلات عید نخرند! +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
ما هم در كمپين سراسري نه به آجيل شركت مي كنيم .

تحريم هرچي گران و گرانفروش .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
کاشی میشد برای ارابه های مرگ ایران خودرو و سایپا هم همین کارو کرد
Germany
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
اين يه رويه خوبيه براي كاستن مشكلات پيش روي خانوادها انشاالله اميدواريم همه اقشار ملت در تمام زمينه ها اين طيف حركتها را داشته باشيم تا دردي از جامعه شايد حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
پول چند کیلو آجیل توی خونه ی همه پیدا میشه ولی نباید بخریم.وقتی با این قیمتهای سرسام آور دوباره میریم آجیل یا هر جنس دیگه ای رو میخریم .آخه دیگه گرونفروشی و بی انصافی هم حدی داره!یه ذره خجالت هم خوب چیزیه که توی این گرونفروشها دیده نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
دیگه عید نداریم
آخرین اخبار