طی اخطاری در صحن مطرح شد؛

پورابراهیمی: اصلاحات مورد نظر رهبری در بودجه باید قبل از اتمام آن انجام شود/ لاریجانی: هنوز اصلاح ساختار بودجه آماده نیست

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اکنون در ساعات پایانی بررسی بودجه هستیم و باید قبل از اتمام آن اصلاحات صورت گیرد تا فرصت از دست نرود.

پورابراهیمی: اصلاحات مورد نظر رهبری در بودجه باید قبل از اتمام آن انجام شود/ لاریجانی: هنوز اصلاح ساختار بودجه آماده نیستبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی در صحن علنی نوبت شامگاهی امروز (چهارشنبه ۸ اسفند) مجلس طی اخطاری خطاب به لاریجانی رئیس مجلس گفت: بعد از ارائه بودجه ۹۸ مقام معظم رهبری نکاتی را درباره اصلاح شکلی و محتوایی بودجه مطرح کرده‌اند، زیرا بودجه ارائه شده تفاوتی با سنوات گذشته نداشت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس تاکید کرد: نکات مورد تاکید مقام معظم رهبری برای تحول در ساختار بودجه لحاظ نشده است لذا در جلسه شورای عالی هماهنگی سران قوا هم حتی رئیس‌جمهور اعلام کرد که چهار ماه فرصت برای اصلاح بودجه نیاز دارد.

وی تصریح کرد: اکنون در ساعات پایانی بررسی بودجه هستیم و باید قبل از اتمام آن اصلاحات صورت گیرد تا فرصت از دست نرود.

لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به اخطار این نماینده گفت: اگر استناد شما به فرمایش مقام معظم رهبری است که ایشان فرمودند بعد از تصویب بودجه این موضوع حداکثر ظرف چهار ماه انجام شود و اگر لازم بود دولت اصلاحیه دهد؛ لذا در حال حاضر اصلاح ساختار بودجه آماده نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۹ اسفند ۱۳۹۷
باید افزایش مساوی یک میلیونی رو برای حقوقهای زیر سه میلیون رو تصویب میکردن
آخرین اخبار